تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات 8میلیون و ۳۴۶هزار دلاری تعاونی‌های قزوین در سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی‌پور، استاندارقزوین با قدردانی از تلاش‌های تعاونگران استان و حمایت قاطع از فعالیت تعاونی‌ها در قزوین، اظهار کرد: تعاونی‌های استان با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مبنی بر تقویت جایگاه و نقش آنها در اقتصاد کشور و حمایت‌های قانونی دولت تدبیر و امید به رشد چشمگیری در حوزه‌های مختلف صادراتی و فعالیتی دست یافته‌اند.
جمالی پور بیان کرد: نقش‌آفرینی تعاونی‌ها در اقتصاد استان بسیار برجسته بوده و میزان اثرگذاری آنها در نرخ‌های اقتصادی قزوین بالاتر از میانگین کشوری است.
او با اشاره به بهره برداری از ۶طرح تعاونی استان همزمان با هفته تعاون با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری، افزود: در این مراسم که از طریق ویدیو کنفرانس در یک شرکت تعاونی استان برگزار شد ۶تعاونی مسکن فاتحان فجر، ماهان دام الوند، مسکن سه البرز، تولیدی ظریف پرشین لیا، مسکن شورای حل اختلاف و تعاونی ۱۱۰ قزوین به بهره برداری رسیدند.
استاندار قزوین افزود: این تعاونی‌ها که در بخش‌های مسکن، تولید، دامپروری و کشاورزی مشغول فعالیت هستند با ۱۳۰میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای هزار و ۴۸نفر اشتغالزایی کرده اند.
 او افزود: هم اینک ۷۷۶تعاونی فعال با گرایش‌های مختلف در حوزه صنعت، خدمات، توزیع و کشاورزی در استان مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند که بیشترین آنها در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند.
این مقام مسئول گفت: ما در ادامه این مراسم از ۱۳تعاونی برتر استان در حوزه‌های مصرف، اعتبار، صنعت، حمل و نقل، مسکن، خدمات، توسعه عمران، کشاورزی، صنایع دستی، دهیاری و فرش تجلیل کردیم تا به صورت نمادین از فعالیت‌های مفید و موثری تعاونی‌های استان قدردانی کرده باشیم.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات 8میلیون و ۳۴۶هزار دلاری تعاونی‌های قزوین در سال گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..