تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه مطبوعات برای ساماندهی فضای مجازی برنامه ارائه کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ محمدرضا حدادزاده در بازدید از خانه مطبوعات و رسانه های استان با اشاره به نقش رسانه ها در رشد و بالندگی هر جامعه اظهار کرد: رسانه ها باید به دنبال دمیدن روحیه امید و تحرک در جامعه باشند.
وی از مطالبه گری در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی به عنوان مهمترین شاخصه یک رسانه پویا و فعال یاد کرد و افزود: رسانه ها می توانند با مطالبه گیری خود در نگاه ها و تصمیمات مدیران در سطح استان و کشور موثر باشند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد تاکید کرد: نیاز امروز کشور ایجاد فضای نقد سازنده در رسانه ها است چرا که نقد مثبت می تواند بر طرف کننده چالش ها باشد.
حدادزاده تصریح کرد: همدلی و هم سویی خبرنگاران و رسانه های استان می تواند در حوزه های مختلف برای استان منافع بسیاری را به همراه داشته باشد و زمینه توسعه استان را در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال فراهم کند.
وی با بیان اینکه فعالیت رسانه ها باید توسط نهادهای صنفی آن ها انجام شود خاطرنشان کرد: البته این مدیریت نباید از سوی دستگاه های حاکمیتی باشد بلکه باید از داخل خود مجموعه و در قالب مجموعه های صنفی انجام گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: وجود تشکل های صنفی قوی در حوزه مطبوعات می تواند برکات بسیاری را برای فعالین این حوزه و همچنین جامعه به همراه داشته باشد.
وی به رشد روزافزون فضای مجازی در بین مردم و اثرگذاری آن در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت:  خانه مطبوعات می تواند به عنوان نهاد صنفی دارای مجوز فعالیت به این حوزه ورود و نسبت به ساماندهی این صفحات و شناسنامه دار کردن آن ها اقدام کند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه مطبوعات برای ساماندهی فضای مجازی برنامه ارائه کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..