تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروژه کابل کشی شبکه فشار متوسط زمینی سه راه شهید مدنی در شهرستان شاهرود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان مدیرتوزیع برق شهرستان شاهرود با اعلام این خبر گفت: کاهش بار و متعادل سازی فیدرهای فشار متوسط شهری، تقلیل تلفات انرژی الکتریکی، کم شدن طول موثر فیدرها و ارتقای قابلیت اطمینان شبکه، از جمله اهداف اجرای این پروژه عمرانی برق رسانی به شمار می رود.

جمال فرخ زاده افزود: توسعه ۶۱۸ متر شبکه فشار متوسط زمینی و نصب شش عدد تیغه جداکننده جهت افزایش مانور و تسهیل در رفع خاموشی های ناخواسته باقدرت ۲۰۰ آمپر، از اقدامات به عمل آمده در اجرای این پروژه محسوب می شود.

وی تصریح کرد: به منظور بهره برداری از این پروژه، مبلغ سه میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروژه کابل کشی شبکه فشار متوسط زمینی سه راه شهید مدنی در شهرستان شاهرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..