تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روزی که مهدوی‌کیا طومار چین را پیچید/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ 23 سال پیش و در 22 شهریور 1376 تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی 1998 در خاک چین موفق شد با درخشش مهدی مهدوی کیا با نتیجه 4-2 میزبان خود را شکست دهد. در این مسابقه که تیم ملی با ترکیب احمدرضا عابدزاده، علی اکبر استاد اسدی، افشین پیروانی، محمد خاکپور، مهدی مهدوی کیا، حمید استیلی، علیرضا منصوریان (مهرداد میناوند)، کریم باقری، رضا شاهرودی، خداداد عزیزی (علی اصغر مدیر روستا) و علی دایی و با هدایت محمد مایلی کهن بازی می کرد، کریم باقری در دقیقه ۶۱ (از روی نقطه پنالتی)، مهدی مهدوی کیا در دقایق ۶۷ و ۷۳ و علی اصغر مدیر روستا در دقیقه ۸۶ گل های ایران را به ثمر رساندند.

منبع:فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال ایران

بیشتر بخوانید: مظاهری: از تراکتور به فیفا شکایت می کنم/عکس

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روزی که مهدوی‌کیا طومار چین را پیچید/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..