تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه فیلیمو، تازه‌ترین محصول صباایده، آماده ورود به بازار شد

فیلیمو، سرویس آنلاین تماشای فیلم و سریال، در اقدامی جدید تصمیم گرفته است فعالیت خود را به‌عنوان پلتفرم VOD آموزشی آغاز کند. روابط‌عمومی فیلیمو گزارش می‌دهد که محصول جدید «صباایده» با نام مدرسه‌ی فیلیمو از پاییز و با شروع سال تحصیلی آغاز به کار می‌کند. در مدرسه‌ی فیلیمو، پایه‌های تحصیلی اول تا نُهم منطبق با سرفصل‌های کتب درسی تدریس خواهد شد.

در این پلتفرم، رویکرد آموزشی تحول‌ و کیفی‌سازی آموزش خواهد بود. دروس مقاطع دبستان ۱ و ۲ و متوسطه ۱ به‌صورت کاملا «پوشا» در قالب ویدئوهای جذاب و مشتمل بر نمایش، آزمایش، بازی و انواع ویدئوگرافی‌ها ارائه می‌‏‌شود و هیچ‌کدام از مباحث کتاب‌‏های درسی از قلم نخواهد افتاد. فیلیمو می‌گوید این مدرسه مبتنی‌بر اصول لذت یادگیری و عدالت آموزشی است.

در مدرسه‌ی فیلیمو، با مشورت متخصصان خلاق و زبده در حوزه‌ی تعلیم و تربیت، بیش از ۱۵۰ معلم و دبیر و استاد با شیوه‌های آموزش خلاق به سرپرستی علی عبدالعالی، دانشیار دانشگاه علم و صنعت، پژوهشگر و ایده‌پرداز آموزش‌های نوین، تولید و برنامه‌سازی ویدئو‏های آموزشی را برعهده دارند. همچنین، دبیران و استادان و کارشناسان مدرسه با روش «سرگرم‌آموزی» برای تولید و ارائه‌ی محتوای آموزشی جذاب و مهیج و تأثیرگذار تلاش می‌کنند.

معلمان و استادان مدرسه‌ی فیلیمو در بیش از ۲۰ بخش علمی و مهارتی مانند ادبیات، فیزیک، شیمی، زیست‌شناسی، تاریخ، جغرافی، اجتماعی، ریاضیات، هندسه، دینی، مفاهیم قرآن، عربی، زبان انگلیسی، مهارت، هنر و خلاقیت، ورزش و سلامت و گیمیفیکیشن به فعالیت مشغول هستند.

مدرسه‌ی فیلیمو هدف خود را لذت یادگیری و ایجاد فرصت تحصیلی برابر و تحقق عدالت آموزشی عنوان می‌کند. این مدرسه با بهره‌گیری از روش‌های خلاقانه و مهارت‌محور و رویکرد نوین برنامه‌سازی آموزشی از‌جمله بهره‌گیری از چهره‌ها و هنرمندان برای تولید برنامه‌ی آموزشی آغاز به کار خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه فیلیمو، تازه‌ترین محصول صباایده، آماده ورود به بازار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..