تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع اعتراض آمیز طلاب و مردم کرمانشاه در پی اهانت به پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از کرمانشاه : فردا طلاب، دانشجویان و عموم مردم کرمانشاه نیز  پی‌اعتراض به اهانت  نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم(ص) تجمع اعتراض آمیزی را  برگزار می‌کنند.

 این مراسم فردا یکشنبه ۲۳ شهریورماه از ساعت ۱۰ صبح در مقابل حوزه علمیه امام خمینی (ره) واقع در بلوار طاقبستان با حضور اقشار مختلف مردم، دانشجویان، طلاب و مسئولان استان و همچنین با رعایت تمامی نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و استفاده از ماسک برای شرکت‌کنندگان در این تجمع الزامی است.

روز جمعه نیز مردم ولایتمدار کرمانشاه بعد از برگزاری نماز جمعه مقابل مسجد جامع در محکومیت اقدام نشریه فرانسوی و هتک حرمت پیامبر اکرم(ص) تجمع اعتراضی برگزار کردند.

مردم کرمانشاه با شعارهای «آمریکا شیطان اکبر بُود چراغ آفرینش شخص پیغمبر(ص) بود»، «هر کس که به قرآن می‌کند اهانت آمریکا از او می‌کند حمایت»، «ولایت فقیه پاینده است خورشید حق همیشه تابنده است»، «ما همه سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «دست خدا برسرماست خامنه‌ای رهبر ماست»، «لااله الا الله محمد رسول الله، مرگ بر فرانسه، مرگ بر آمریکا، لبیک یا رسول‌الله(ص)»، «مرگ بر اسرائیل» هتک حرمت پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را محکوم کردند.

مردم با این تجمع یکبار دیگر عظمت دین مبین اسلام و روح بلند پیامبر(ص) و قرآن کریم را برای جهانیان به نمایش گذاشتند.

48 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع اعتراض آمیز طلاب و مردم کرمانشاه در پی اهانت به پیامبر اکرم(ص) برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..