تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مطب هیچ پزشکی در استان کرمان به‌دلایل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب و تعطیل نشده است

به گزارش خبرآنلاین از کرمان : حمیدرضا رشیدی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان کرمان که به‌صورت ویدئو کنفرانس با فرمانداران سراسر استان کرمان برگزار شد اظهار داشت: در فصل بازگشایی مدارس و آغاز تحصیلی قرار داریم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و دانشگاه‌ها مورد تاکید است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا به ویژه استفاده از ماسک گفت: استفاده از ماسک در جلوگیری از ابتلای بیماری تا حد زیادی موثر است و به‌همین دلیل تاکید می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه افرادی که به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند با سایر افراد متفاوت هستند افزود: این افراد بیمار بوده و نیازمند درمان هستند.

وی با اشاره به اینکه بیماری زمان نمی‌شناسد و برای درمان و مراجعه به مراکز درمانی نمی‌توان صبر کرد گفت: بیماران باید در اسرع وقت به پزشک مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرند.

رشیدی‌نژاد با بیان اینکه یکی از دلایل ازدحام بیماران در مطب پزشکان همین مسئله است، افزود: از طرف دیگر از پزشکان نیز درخواست داریم که در مطب‌های خود شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کنند تا شاهد ازدحام جمعیت کمتری در این اماکن باشیم.

وی با بیان اینکه ازدحام جمعیت در مطب‌ها برای خود پزشکان و افرادی که در این امکان خدمات ارائه می‌کنند هم خطرناک است تصریح کرد: این مسئله باعث انتقال بیماری به آنها نیز می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تاکنون هیچ پلمب و تعطیلی مطب پزشکان استان کرمان را به‌دلایل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نداشته‌ایم افزود: امیدواریم از سوی پزشکان استان نیز در این زمینه همکاری لازم انجام شود.

48




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مطب هیچ پزشکی در استان کرمان به‌دلایل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب و تعطیل نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..