تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصمیم تازه اتحادیه اروپا علیه بلاروس

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا در تلاش برای حمایت از معترضان مخالف دولت الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهوری بلاروس در حال بررسی تحریم‌هایی علیه مقام‌های ارشد این کشور در پی تحولات پس از انتخابات مناقشه‌برانگیز ۹ اوت بلاروس هستند.

دیپلمات‌های اتحادیه اروپا در حالی که یک ماه از راه افتادن اعتراضات بلاروس به نتیجه انتخابات این کشور گذشته، اعلام کرده‌اند مذاکرات اتحادیه اروپا تحت تاثیر مناقشات ارضی میان قبرس و ترکیه در شرق مدیترانه قرار گرفته است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای عنوان کرد: اتحادیه اروپا بر عزمش برای اعمال تحریم علیه مقام‌های مسئول خشونت، سرکوب معترضان آرام و تحریم نتایج انتخابات در بلاروس تاکید می‌کند.

به گفته بورل، این بلوک همچنین در صورت لزوم "تدابیر محدودیت‌کننده بیشتری" در پیش خواهد گرفت هر چند که جزئیات بیشتری درباره آن مشخص نکرد.

بورل خاطر نشان کرد، اتحادیه اروپا از بابت تشدید خشونت‌ها در بلاروس و تبعید اجباری اعضای مخالفان سیاسی این کشور که "هر چه بیشتر نشان‌دهنده بی‌اعتنایی علنی به حاکمیت قانون است" اظهار تاسف می‌کند.

311311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصمیم تازه اتحادیه اروپا علیه بلاروس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..