تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش موارد سرپایی مبتلا به کرونا در استان نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، دکتر مجید شیرانی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۷ بیمار با علایم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد ۵۱ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۲۰ مراجعه کننده بیمارستانی با علایم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.
وی عنوان کرد: هم اکنون ۱۵۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۱۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.
دکتر شیرانی خاطرنشان کرد: متاسفانه طی ۲۴ساعت گذشته ۲ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان گزارش شده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری ۱۹۸ نفر می باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اضافه کرد: هم اکنون ۴۰ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.
وی با اشاره به اینکه در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم نسبت به هفته ماقبل آن کاهش بسیار مختصر در تعداد بیماران بستری در چهارمحال و بختیاری رخ داد، یادآور شد: اما آنچه که باعث نگرانی می‌شود افزایش تعداد بیماران در بخش سرپایی به خصوص طی چند روز گذشته است، چراکه با این وجود در هفته آینده و هفته‌های بعدتر ممکن است با افزایش تعداد بیماران در بیمارستان‌های استان مواجه شویم که نیاز به بستری دارند.
دکتر شیرانی با بیان اینکه پزشکان، پرستاران و دیگر پرسنل به شدت تحت فشار قرار دارند، چون هم مدت زمان شیوع بیماری بسیار زیاد شده و هم تعداد بیماران در روزهای گذشته بسیار افزایش یافته است، تاکید کرد: این دو مورد باعث شده بار کاری و فشار روی پرسنل بسیار زیاد شود، تعداد زیادی از کادر درمان درگیر بیماری شدند و این باعث می‌شود بار کاری دیگر افراد در مراکز درمانی بیشتر شود، اما بیمارستان‌های استان به لحاظ تجهیزات کاملا آماده و با همه توان در خدمت بیماران و هم‌استانی‌ها هستند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش موارد سرپایی مبتلا به کرونا در استان نگران کننده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..