تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حافظه جانبی Xbox Series S تا یک ترابایت افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش‌های منتشر شده، کنسول ایکس باکس سری اس قرار است در تاریخ ۱۰ نوابر سال جاری با قیمت ۲۹۹ دلار وارد بازار شود. این دستگاه ارزان قیمت در حالی به جمع کنسول‌های نسل آینده می‌پیوندد که برخی از مشخصات فنی آن با Xbox Series X تفاوت دارد.

یکی از این تفاوت‌ها حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی است که در کنسول ایکس باکس سری ایکس با یک ترابایت مطابقت دارد. با این وجود شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که خریداران این کنسول می‌توانند حافظه داخلی دستگاه مورد نظر را افزایش دهند.

این شرکت تایید کرد که کنسول ایکس باکس سری اس همانند Xbox Series X قادر به پشتیبانی از کارت‌های افزایش حافظه Seagate است. از این رو کاربران می‌توانند تا یک ترابایت کارت حافظه را به دستگاه خود اضافه کنند و از معماری فوق‌العاده شرکت مایکروسافت بهره ببرند.

حافظه جانبی Xbox Series S

بیشتر بخوانید

برتری مایکروسافت بر سونی در جلب رضایت مشتری

چنین قابلیتی بسیار مفید و مهم است چرا که کاربران دیگر نمی‌توانند با استفاده از هارد‌های اکسترنال حافظه دستگاه را افزایش دهند. کاربران با استفاده از کارت‌های حافظه Seagate می‌توانند به راحتی محدوده گنجایش کنسول را افزایش دهند و با مشکلات افت سرعت دستگاه مواجه نشوند. با انتشار این خبر کاربران دیگر نیازی به نگرانی به دلیل کمبود حافظه داخلی دستگاه ندارند.

از آن جایی که حجم بازی‌های نسل جدید بسیار بالاست چنین قابلیتی می‌تواند رضایت بسیاری از افراد را به خود جلب کند. با تمامی این توضیحات، همچنان قیمت دقیقی برای کارت‌های حافظه مورد نظر مشخص نشده و ممکن است کاربران برای خرید آن‌ها نیاز به پرداخت مبالغ بالایی باشند. گفتنی است؛ شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که کارت گرافیک کنسول ایکس باکس سری اس در بخش ترافلاپ سه برابر نسبت به ایکس باکس وان پیشرفت داشته است، اما با این حال همچنان کمی از ایکس باکس سری ایکس ضعیف‌تر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حافظه جانبی Xbox Series S تا یک ترابایت افزایش می یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..