تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال بازگشت رقیب استقلال به لیگ قهرمانان آسیا

حریف اماراتی استقلال که دو بازی پشت سر هم را با این تیم خواهد داشت، به دلیل ابتلای چند بازیکنش به ویروس کرونا و همچنین مشکلات پیش آمده برای سفر به قطر، از لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد.

این خبر موجی از واکنش ها را در بین طرفداران فوتبال و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت. ای اف سی با رد پیشنهاد تعویق بازی های این تیم از محرومیت دو ساله آن ها خبر داد.

حالا همین موضوع سبب شده تا این احتمال مطرح شود که الوحده برای فرار از محرومیت و جریمه، با تیم دوم خود وارد لیگ قهرمانان آسیا شود و به مصاف رقبا برود. نواف الاسیوی خبرنگار معروف عربستانی این موضوع را تایید کرده و نوشته که ممکن است الوحده به لیگ قهرمانان برگردد.

باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و حریف اماراتی استقلال چه تصمیمی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: جاماندگان استقلال فردا راهی قطر می‌شوند

۲۵۵ ۲۵۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال بازگشت رقیب استقلال به لیگ قهرمانان آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..