تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موشک هایی که آرامش اسرائیل را برهم زده است /پس لرزه اظهارات جنجالی امانوئل مکرون در تریبون نماز جمعه /دانش آموزان گرفتار خطرات فضای مجازی نشوند

به گزارش خبرآنلاین، آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در برخی از شهرستان‌های کشور و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.  خطیبان نماز جمعه این هفته کشور موضوعاتی همچون؛ «انتخابات آمریکا»، «توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، «ادامه بیماری کرونا»، «آغاز سال تحصیلی جدید»، و «مسائل معیشتی مردم» پرداختند.

دموکرات‌ها و جمهوری خواهان تفاوتی باهم ندارند

بر اساس گزارش ایسنا آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در مدارس با توجه به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: اگرچه والدین نسبت به برگزاری حضوری کلاس های درس احساس نگرانی دارند، اما هیچ چیزی جای آموزش حضوری را نمی گیرد و ارتباط معلم و دانش آموزان در ارتقای علمی دانش آموزان بسیار اثرگذار است.

آیت الله فلاحتی، توهین به مقدسات اسلام به ویژه پیامبر(ص) را غیر قابل پذیرش دانست و گفت: به دنبال پیام رهبر معظم انقلاب و موضع گیری ایشان نسبت به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رسول گرامی اسلام(ص)، شاهد برگزاری اجتماعات اعتراضی مسلمانان در سراسر دنیا هستیم.

وی ادعای دولت فرانسه مبنی بر وجود آزادی بیان در این کشور را نادرست دانست و تصریح کرد: آزادی بیان توجیهی برای اهانت به مقدست دینی نیست، زیرا ما در رفتار دولت فرانسه جز ریاکاری نمی بینیم و آزادی بیان واقعی در این کشور وجود ندارد و صحبت کردن درباره هولوکاست را برنمی تابند و اعتراض ها به عملکرد دولت با سرکوب خشن مردم همراه است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه دشمنی آمریکا با مردم ایران و همه ملت های آزاده دنیا پایانی ندارد، اضافه کرد: کمتر از دو ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و هیچ فرقی بین دموکرات و جمهوری خواه برای نابودی ملت ها وجود ندارد و لذا از سیاستمداران داخلی می خواهیم به پیروزی دموکرات ها دل خوش نکنند.

وی برگزاری جلسه سران کشورهای اسلامی در بیروت را حاوی پیام مهمی برای رژیم صهیونیستی و حامیان آن دانست و تاکید کرد: مبارزه فلسطینیان با رژیم صهیونیستی تا آزادسازی قدس ادامه دارد و موشک های مقاومت آرامش اسرائیلی ها را به هم زده است.

والدین مراقب رفتار فرزندان خود در فضای مجازی باشند

بنا بر گزارش ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد تاکید کرد: کشورهای غربی اگر به آزادی بیان اعتقاد  داشتند، باید در خصوص هولوکاست و جنایت صهیونیست‌ها نیز مطلب بنویسند.

وی افزود: استکبار جهانی از طریق بحث‌های حاشیه‌ای به‌ دنبال ایجاد حواس پرتی بین مردم جهان نسبت به جنایت‌های صهیونیست و خباثت‌های آمریکا است.

نکونام تصریح کرد: امارات متحده عربی تحت فشار آمریکا با علنی کردن پیوند خود با صهیونیست‌ها، قصد حواس‌پرتی مسلمانان و دور کردن آنان را از حاشیه اصلی دارند.

وی شیوع ویروس کرونا را یک امتحان الهی دانست و یادآور شد: ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی نباید از شعائر اسلامی و اجتماعات بزرگ مانند نماز جمعه و اجتماعی‌های مهم بزرگ، اثرگذار و جهت‌دهنده فاصله بگیریم.

نکونام به نگرانی مقام معظم رهبری، خانواده‌ها و مسوولان نظام جمهوری اسلامی در خصوص خطر و تهدید ناشی از ورود نوجوانان و جوانان به فضای مجازی اشاره کرد: مسوولان مدارس و والدین مراقب باشند و به دانش‌آموزان کمک کنند تا از خطرات فضای مجازی مصون بمانند و دچار گرفتاری و آسیب نشوند.


برخی حکام اسلامی مطیع آمریکا شده‌اند

طبق گزارش تسنیم آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: سکوت در حکومت‌های اسلامی به غیر از ملت ایران اسلامی نشان از تسلط و سیطره آمریکا بر آنان است و ادامه این وضعیت به این معنی است که غلام حلقه به دوش آمریکا شدند.

وی افزود: ایران اسلامی به گفته دشمنان در انزوا نیست و این آمریکا است که منزوی شده و این موضوع برای تمامی جهان مشخص و محرز است و خداوند پاسخ دشمنان را به خوبی می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: امارت و اسرائیل و دست‌نشانده آمریکا نمی‌توانند در تأمین امنیت کاری از پیش ببرند اما در مقابل نظام مقدس اسلامی ایران در تمامی عرصه‌ها با قوت الهی به عزت رسیده و این دست دشمنان را از پای آن‌ها دراز کرده است.

شرایط معیشتی مردم سخت شده است/ لزوم بهره‌گیری طلاب از فناوری‌های جدید

آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه مجازی نماز جمعه قم با اشاره به توهین یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) گفت: ما معتقدیم آزادی بیان به معنای توهین به عقاید دیگران نیست و غربی‌ها در این زمینه به‌عمد یا خطا دچار اشتباه شدند. آزادی بیان نباید منجر به نفرت پراکنی و توهین به عقاید بیش از ۲ میلیارد مسلمان شود.

عضو فقهای شورای نگهبان یادآور شد: بسیاری از اندیشمندان غربی‌ معتقدند تمدن اسلامی نقطه عطفی در تمدن نوین بشری است که سلسله تمدن جهانی را توسعه داده است.

 اعرافی اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی ایران و کشورهای اسلامی باید در برابر این تعرضات و تعدی‌ها به جهان اسلام در بخش‌های مختلف، مواضع هماهنگ و جدی‌تری بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی گفت: این سیاست‌ها تداوم پیدا نخواهد کرد چراکه جهان اسلام و جبهه مقاومت در اوج اقتدار قرار دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور همچنین اظهار داشت: مشکلات کرونا نباید ما را از پیشرفت‌های علمی و اخلاقی بازدارد.

وی تصریح کرد: رشد علمی دانش آموزان، طلاب و دانشجویان با استفاده از ابزارهای جدید فناوری باید ادامه یابد.

اعرافی ادامه داد: استفاده از فناوری‌های نوین در آموزش‌های مجازی با برخی از آسیب‌های اخلاقی همراه است که باید نسبت به آنها هشدار بود.

27219




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موشک هایی که آرامش اسرائیل را برهم زده است /پس لرزه اظهارات جنجالی امانوئل مکرون در تریبون نماز جمعه /دانش آموزان گرفتار خطرات فضای مجازی نشوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..