تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه رولت نان لواش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه رولت نان لواش را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

تخم مرغ آب پز ۲ عدد پنیر خامه‌ای ۲ قاشق سوپخوری
ساقه پیازچه ۵ عدد کنسرو تن ماهی ۱ قوطی
سیر تازه ۱ عدد نان لواش ۳ عدد
تره فرنگی ۱ عدد نمک و فلفل و پاپریکا به مقدار لازم
ماست خامه‌ای ۲ پیمانه

بیشتر بخوانید

طرز تهیه رولت نان لواش:

تخم مرغ، پیازچه، سیر و تره فرنگی را نگینی خرد کنید. بهتر است تمام مواد یک اندازه و یکدست خرد شوند. ماست، نمک، فلفل و پنیر خامه‌ای را با هم مخلوط کنید و همراه تن ماهی در مواد بالا بریزید.

تندی و شوری را به دلخواه اندازه کرده و کمی هم بزنید تا مواد به خوبی مخلوط شوند. کمی صبر کنید تا مزه‌ها با هم ترکیب شده و طعم مورد نظر حاصل شود. نان لواش را روی سطحح صافی گذاشته و مواد را روی آن بریزیدکره آب شده را روی مواد ریخته و نان را رول کنید. رولت را در فویل پیچیده و در یخچال قرا دهید.

نان را به شکل رولتی به عرض ۲ سانتی متر برش دهید. این رولت خوشمزه و ساده برای پذیرایی در وعده‌های عصرانه و به عنوان پیش غذای ساده مهمانی‌ها بسیار مناسب است. می‌توان این رولت‌ها را برای تغذیه کودکان در مدارس نیز استفاده کرد، چون این رولت از مواد سالم و گیاهی تهیه شده است. دقت داشته باشید نان لواش نباید در معرض هوای محیط قرار گیرد، چون خیلی سریع خشک می‌شود.

منبع:کی آشپز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه رولت نان لواش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..