تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع اعتراضی مردم تهران در پی اهانت به پیامبر اسلام در میدان امام حسین+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،تجمع اعتراضی مردم تهران به منظور محکوم کردن اهانت به پیامبر اسلام و قرآن کریم در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران در ابتدای این جلسه قطعنامه اعتراضی به این توهین را قرائت کرد.

با وجود اینکه جمعیت فراوانی در میدان امام حسین (ع) حاضر شدند، اما در اجرای برنامه دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فراموش نشده است.

مردم در میدان امام حسین(ع) در اعتراض به توهین بی شرمانه به اسلام و رسول اکرم (ص) شعارهای استکبار ستیزانه  سر دادند.

در ادامه برنامه حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مجلس و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سخنرانی پرداخت. وی بیان کرد: جدال حق و باطل از گذشته وجود داشته و تا دنیا دنیاست ادامه خواهد داشت. این اولین و آخرین بار نیست که به رسول اکرم (ص) توهین می شود. حتی در زمان حیات رسول اکرم (ص) این اتفاق رخ می‌داد. الان هم باید حق و باطل را شناخت و بدانیم دشمنان اسلام و جیره خوارانشان چه کسانی هستند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه به برخی از سیاست‌های استکباری در دنیا اشاره کرد و گفت: یهودیان و رژیم صهیونیستی دست به دست هم تلاش می‌کنند جمهوری اسلامی و همه نشانه‌های اسلام در منطقه را نابود کنند. برخی از کاسه لیسان منطقه مانند سعودی‌ها به مستکبران کمک می‌کنند. البته به لطف خدا نه تنها دشمنان فراوانی علیه استکبار شکل گرفته است، بلکه از بین خود یهودیان و مسیحیان دشمنان استکبار و یهودیت شکل گرفته است.

حجت الاسلام ذوالنور در ادامه اظهار کرد: کسانی که به ساحت مقدس ارزش‌های مسیحیان و مسلمانان توهین کنند خودشان را به مرز نابودی کشاندند. بدانند که با این کار خودشان را به جهنم نزدیک‌تر از گذشته می‌کنند. توهین به مقدسات اسلام به معنای توهین به همه ادیان آسمانی است؛ چراکه اسلام ادامه ادیان آسمانی بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع اعتراضی مردم تهران در پی اهانت به پیامبر اسلام در میدان امام حسین+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..