تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل اصلی تنفر ترامپ از اوباما مشخص شد/رئیس‌جمهور آمریکا با ماندلا هم مشکل دارد!

به گزارش "هیل"، ریچل مادو از شبکه "ام‌اس‌ان‌بی‌سی"، به پاراگرافی در کتاب کوهن با نام "بی‌وفا" ارجاع داد که در آن کوهن اشاره کرده ترامپ ضرورتاً به ادعاهای کاذب مبنی بر اینکه اوباما خارج آمریکا متولد شده، باور نداشته است؛ بلکه ترامپ بیشتر به دنبال استفاده از مسائلی بود که "اذهان طرفداران او را مشوش کند".

کوهن به مادو گفت: نفرت ترامپ از باراک اوباما ساده است: او سیاه‌پوست است، در هاروارد حقوق  خوانده، به عنوان بهترین شاگرد کلاسش فارغ‌التحصیل شده، بیانی فوق‌العاده شیوا دارد، و تمام چیزهایی است که ترامپ می‌خواهد باشد. و ترامپ نمی‌تواند این را بپذیرد. بنابراین اگر شما جای ترامپ باشید و نتوانید این‌ها را بپذیرید، چکار می‌کنید؟ به آن حمله می‌کنید.

کوهن در کتابش که روز سه‌شنبه منتشر شد، ادعا می‌کند که ترامپ در خلوت، مکرراً اظهارات نژادپرستانه‌ای درباره اوباما و نلسون ماندلا بیان می‌کرده است. او همچنین عکسی را از برنامه ویدئویی که قرار بود در کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در ۲۰۱۲ پخش شود، منتشر کرد که در آن ترامپ یکی از هواداران اوباما را اخراج می‌کند. پخش این برنامه بعداً لغو شد.

وکیل پیشین رئیس جمهور همچنین به او توصیه کرده که کناره‌گیری کند، چرا که احتمالاً در دردسرهای حقوقی خواهد افتاد، مگر اینکه معاونش مایک پنس رئیس جمهور شود و او را عفو کند!

کاخ سفید قویاً ادعاهای کتاب کوهن را رد کرده است.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید در بیانیه‌ای گفت: مایکل کوهن یک گناه‌کار سیاه‌رو و وکیل اخراجی است که به کنگره دروغ گفته است. او تمام اعتبار خود را از دست داده و دیدن آخرین تلاش‌هایش برای استفاده از دروغ، چندان مایه غافلگیری نیست.

23311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل اصلی تنفر ترامپ از اوباما مشخص شد/رئیس‌جمهور آمریکا با ماندلا هم مشکل دارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..