تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دیده نشده لیندا کیانی در مدرسه/ شوخی عجیب عمو پورنگ با مادرش/ تصویری قدیمی از پوراندخت مهیمن

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۹ شهریور؛

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

لیندا کیانی، بازیگر سینما و تلویزیون، به مناسبت آغاز سال تحصیلی تصویری از دوران تحصیل خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و نوشته است:

"اون موقعه مدرسه ها اینجوری بود...
مدرسه فقط الف و ب یاد گرفتن نبود، مداد قرض دادن بود، تراش قرض گرفتن بود، رنگ تفریح لقمه رو نصف کردن بود، بخشیدن بود، حسادت بود، شناختن بود، شنیدن بود، دیدن بود... ترس بود، بستنی ۵ تومنی بود... حسرت داشتن دفتر سیمی بود،زنگ تفریح با دست آبخوردن بود،دوست پیدا کردن بود... عشق ورزیدن بود...
دبستان شهید دهقان
پرستو تنها کسی بود که دفتر ۲۰۰ برگ داشت و همیشه مامانش کنار دفتر مشقش رو با خودکار قرمز خیلی ظریف خط کشی میکرد...
البته کلاسمون ۴۰ نفره بود و چون توو عکس جا نشیدیم دو گروهمون کردن
"

لیندا کیانی در مدرسه

داریوش فرضیایی، مجری برنامه‎های کودک و نوجوان که سال‎هاست در این زمینه فعالیت می‌کند و  با نام "عمو پورنگ" نیز شناخته می‎شود، ویدئویی جالب را به اشتراک گذاشت که آن را به همراه مادرش  و به کمک نرم افزاری سرگرم کننده ضبط کرده بود.

"میخواستم سرکارش بزارم اما ظاهرا خودم سرکار رفتم
نفهمیدم بالاخره باورش شد یا نه
یعنی حسابی منو پوکوند :
داره دنبال شپش میگرده
میدونم الان دوباره یه عده مینویسند :
وای عمو از این اپلیکشن دست بکش ، خسته مون کردی
منم میگم :
نخیر ، دووووووووووست دارم
"

عمو پورنگ و مادرش

پوراندخت مهیمن، هنرپیشه با سابقه سینما و تلویزیون ایران، تصویری قدیمی از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:

"خاطرات،گنجینه هایی هستند که با هربار مرورشان زندگی را با لذت بیشتر تجربه میکنی...
و این تصویر،خاطره زیبایی از فیلم سینمایی "زمان از دست رفته" به کارگردانی پوران درخشنده عزیز است
"

پوراندخت مهیمن

سپند امیرسلیمانی، بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون نوشته‌ای جالب و طنز را در استوری اینستاگرامش با مخاطبان به اشتراک گذاشت.

استوری طنز سپند امیرسلیمانی

مهلقا باقری، هنر پیشه سینما ، تئاتر، تلویزیون و همسر جواد عزتی، تصویری از حضور خود و همسرش در کنار دیگر بازیگران یک تئاتر را در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

مهلقا باقری و جواد عزتی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دیده نشده لیندا کیانی در مدرسه/ شوخی عجیب عمو پورنگ با مادرش/ تصویری قدیمی از پوراندخت مهیمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..