تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از بچگی پرسپولیسی بودم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی شجاعی درباره احساس خود از حضور در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: قراردادم دو ساله است و افتخار می‌کنم که حضور در پرسپولیس نصیب من شده است. هر بار بازیکنی آرزوی حضور در این باشگاه بزرگ را دارد.

وی درباره شماره پیراهن خود توضیح داد: مهم شماره پیراهن نیست بلکه بازی کردن در زمین و شاد کردن دل هواداران اهمیت دارد.

وی درباره اینکه آیا از سایر تیم های لیگ برتر پیشنهاد داشته گفت: پیشنهاد بود اما نمی‌خواهم ندای قلب را مطرح کنم (با خنده) با این وجود سعی کردم باشگاهی که از بچگی عاشق آن بودم انتخاب کنم. از اول هم وارد باشگاه پرسپولیس شدم و امروز هم به توافق نهایی رسیدیم.

شجاعی درباره اینکه آیا به محمدحسین مرادمند کنایه می‌اندازد، گفت: برای من حاشیه درست نکنید (با خنده).

وی درباره احساس خود از اینکه جایگزین مهدی ترابی شده توضیح داد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است. قطعا هر بازیکنی که به این تیم می‌آید با تمام تمرکز و اهدافی بالا بازی می کند تا دل هواداران شاد شود.

هافبک جدید پرسپولیس ادامه داد: اگر قرار باشد یک دقیقه در این تیم بازی کنم کم نمی‌گذارم و دوست دارم پرسپولیس امسال با کسب عنوان قهرمانی نتایج خوبی هم بگیرد.

شجاعی درباره اینکه از تیم نساجی که تقریبا تمام اعضای آن استقلالی بودند به پرسپولیس آمده است گفت: باید از باشگاه نساجی تشکر کنم. در این دو سال روزهای خوبی را در این تیم گذراندم و مدیون افراد هستم که در این باشگاه بودند. نساجی خیلی به من کمک کرد و برای من زحمت زیادی در این باشگاه کشیده شد که هیچ وقت آن را فراموش نمی‌کنم. امیدوارم نساجی سال آینده بهترین نتیجه را بگیرد.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از بچگی پرسپولیسی بودم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..