تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواشی یک اظهارنظر درباره دیدار اصلاح طلبان با مهدی کروبی/به کوه رفتم و همه را به خدای مهربان بخشیدم

به دنبال انتشار گفت‌وگوی اسماعیل دوستی درباره جزییات دو دیدار اخیرش یا شیخ مهدی کروبی و اظهارتش درباره تاکید مهدی کروبی بر اهمیت و شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری، وی در کانال تلگرامی‌اش نوشت: «چند روزی است که خیلی در فضای مجازی ناسزا شنیده‌ام قصد جوابگویی داشتم، خیلی فکر کردم، جوانب امر را در نظر گرفتم و جواب را به زمان سپردم. به کوه رفتم، همه را به خدای مهربان و خالق صفای کوه بخشیدم.»

>>>> بیشتر بخوانید؛

>>>> جزئیات حضور مهدی کروبی در منزل روحانی اصلاح طلب /کدام اعضای مجمع روحانیون با کروبی دیدار کردند؟

گفتنی است هفته گذشته این عضو حزب اعتماد ملی گفته بود که در دیدارهای اخیر آقای کروبی به حضور در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تاکید داشتند. 

این اظهارات آقای دوستی واکنش‌های بسیار زیادی را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی به دنبال داشت.

2721523




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواشی یک اظهارنظر درباره دیدار اصلاح طلبان با مهدی کروبی/به کوه رفتم و همه را به خدای مهربان بخشیدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..