تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عاشقانه های الهام حمیدی و همسرش تا تولد پسر رضا کیانیان

الهام حمیدی که به تازگی مادر شدن را تجربه کرده بعد از زایمانش عکسی در کنار همسرش علیرضا منتشر کرده و تولد مرد زندگی اش را عاشقانه تبریک گفته است. در ادامه عکس های از الهام حمیدی و همسرش را در نیک صالحی مشاهده کنید.

الهام حمیدی و همسرش

الهام حمیدی در ۱۳ بهمن ۹۷ خبر ازدواجش را با عکسی از حلقه دست منتشر کرد و ازدواجش را رسانه ای کرد. گفتنی است اولین بار در مراسم نوزدهمین جشن حافظ در تیرماه ۹۸ عکسی از وی و از همسرش علیرضا صادقی در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شد

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از الهام حمیدی , علیرضا آرا , هومن سیدی , رضا کیانیان , آزاده نامداری , نسرین مقانلو , رزیتا غفاری , رضا صادقی , لاله صبوری , کمند امیرسلیمانی , دانیال عبادی , شبنم مقدمی , علی اوجی , دنیا مدنی , امیررضا دلاوری , هدی زین العابدین , علی کریمی , آزیتا ترکاشوند , پرویز پرستویی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

الهام حمیدی : می گویند هرکسی نیمه ای گمشده دارد… تو اما مرد من…تمام گمشده ی منی…و من یک هیچ ناتمام که باتو هست می شوم… این هیچ ناتمام،عاشقانه تورا دوست دارد…ای مرد دوست داشتنی دنیای زنانه ام…تولدت مبارک♥️

الهام حمیدی و همسرشالهام حمیدی و همسرش الهام حمیدی و همسرشالهام حمیدی با همسرش در جشن حافظ در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

علیرضا آرا :ای دل ز زمانه رسم احسان مطَلَب

وز گردش دوران سر و سامان مطلب

درمان طلبی درد تو افزون گردد

با درد بساز و هیچ درمان مطلب

«خیام»

علیرضا آراعلیرضا آرا

هومن سیدی :تنها یک تفاوت بین یک مرد دیوانه و من وجود دارد. دیوانه فکر می کند او عاقل است،من می دانم که من دیوانه هستم…سالوادور دالی

هومن سیدیهومن سیدی

مهراوه شریفی نیا : سوال: دوست داشتید یازدهمین جمعه‌ی تابستانِ خود را چگونه بگذرانید؟

مهراوه شریفی نیامهراوه شریفی نیا

رضا کیانیان : امروز علی سی ساله است.دیروز متولد شد. فردا هم امیدوارم سالم و خوب و خوش باشد و مثل همین عکس باز هم به ریش دنیا بخندد! وقتی کودک بود به هیچ کس بوس نمی داد. حتی هایده و من به زور می بوسیدیمش. یک روز _حدود چهار سالگی _در پاگرد آپارتمان مان بازی می کرد و من از داخل مواظب او بودم. یک زوج جوان داشتند به طبقه بالای ما می رفتند.

خانم جوان تا علی را دید خندان شد و گفت به به چه پسر نازی . اسمت چیه؟ علی گفت علی. خانم جوان گفت یه بوس می دی؟ علی گفت بوس دوس ندارم. خانم جوان پرسید پس چی دوست داری؟ علی گفت پیتزا!!!!

رضا کیانیانرضا کیانیان

آزاده نامداری : وتنهایی من شبیخون حجم تو را پیش بینی نمیکرد! وخاصیت عشق این است….????????????????????????????????????????????
#آزاده_نامداری #گندم. پ.ن.عکس را اسفند برداشتم هنوز نمیدانستم کرونا چقدر واقعی است

آزاده نامداریآزاده نامداری

نسرین مقانلو : ارشیا پسرم امید دلم “تولدت مبارک”بیست و چهار سال پیش در همین ساعت خداوندشیرین ترین کوچولو رو به من هدیه داد،با بدنیا آمدنت من طعم مادر شدن را چشیدم.و من چه خوشبختم که تو و برادرت را دارم.????♥️????

وقتی آمدی دنیایم رنگ دیگری به خود گرفت،دستان کوچکت را که گرفتم قلبم گرم شد،بوی تنت خوشبوترین عطر زندگیم شد، و عشق به تو زیباترین عشق زندگیم برقرار باشی ای قشنگترین هدیه خداوند به من،ای عزیز خوش قلبم.????♥️????????همیشه از ته دل بخندی،که آرامش من شادی و موفقیت توست.

نسرین مقانلونسرین مقانلو

رزیتا غفاری :” فرشتگان بی بال “کارگردان؛ امیر حسین عنایتی

رزیتا غفاریرزیتا غفاری

رضا صادقی : من و ماجراهای کرونا و این فرشته ها که حالت چشاشون یعنی حوصله شون سر رفته ..????.. و این نشانه اینه که بابا باید یه چند ساعتی ، اسب بشه ، بعد مجسمه بشه که نقاشیش کنن و بعد تست کنه یه طعم غذای ساختگیشون و اگر به ارایش نرسه باید سپاس گذار باشم ????????????????….البته که مامان مهربونشون هم به عنوان حامی اصلی برنامه ، همراه خواهند بود ????.. .این روزا هم میگذره و بازم لبخندهای واقعیمون سر جاش میاد .. خدا کنارمون هست و میجنگیم برای لبخندی که اینروزا کمه

رضا صادقیرضا صادقی

لاله صبوری : جمشید هاشم‌پور عزیز فیلم سینمایی اب خط

لاله صبوریلاله صبوری

کمند امیرسلیمانی : زنهای قدیم همیشه موهاشونو فر میکردن چون معتقد بودن دل عاشق از موهای صاف لیز میخوره میره اما دل توی موی فر گیر میکنه. نکته: این متنو از استوری دوستم کتایون کیخسروی برداشتم. با اجازه….

کمند امیرسلیمانیکمند امیرسلیمانی

دانیال عبادی :ﻫﺮ ﺭﻭزی که ﺩستی

ﺭﺍ ﮔﺮفتی، ﺩلی ﺭﺍ

ﺑﺪﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﯼ، اشکیﺭﺍ

ﭘﺎک کردﯼ ﺍﻧﺴﺎنی….

دانیال عبادیدانیال عبادی

شبنم مقدمی : خودم را توی قلب ِ لوستر ِ قدیمی جا دادم…بلکه نور به قلبم ببارد…به تاریخ ِ دوازدهم روز از آخرین شهریور ماه ِقرن ِ حاضر ِ شمسی.

شبنم مقدمیشبنم مقدمی

علی اوجی : آدینه بخیر …دلم براتون تنگ شد …امیدوارم همدیگر رو بزودی بتونیم تو سالن سینما …سالن کنسرت … سالن تاتر ببینیم …

علی اوجیعلی اوجی

دنیا مدنی : ????????

دنیا مدنیدنیا مدنی

امیررضا دلاوری : شِرام

امیررضا دلاوریامیررضا دلاوری

هدی زین العابدین : تنها فردی که لایق عشق است کسی است که معنی حرف های نزده ات را بهتر از خودت بفهمد…عکس از : سارا ایوانی عزیز ????????????

هدی زین العابدینهدی زین العابدین

علی کریمی : ????????????????

علی کریمیعلی کریمی

آزیتا ترکاشوند : سریال صفر بیست و یک.به زودی از شبکه سه سیما????کارگردان.#جوادرضویان#سیامک انصاری تهیه کننده.مهدی فرجی

آزیتا ترکاشوندآزیتا ترکاشوند

پرویز پرستویی :«بی حسی موضعی» به سینماها می‌ رسد

پرویز پرستوییپرویز پرستویی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عاشقانه های الهام حمیدی و همسرش تا تولد پسر رضا کیانیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..