تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصه‌های ناشنیده واقعه کربلا را در شبکه دو بشنوید + فیلم

احمد نوجوان مدیر تولید برنامه «ناگفته‌های عاشورا» در گفت و گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات این برنامه گفت: مجموعه مستند داستانی «ناگفته‌های عاشورا» با موضوع قصه‌های عاشورا به تهیه‌کنندگی هادی خدادی، نویسندگی و کارگردانی مهدی زنگنه از امشب با روایتگری سلمان فرخنده روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

وی ادامه داد: این مجموعه سیزده قسمتی با نگاهی به زندگی اصحاب امام حسین (ع) از دریچه‌ای تازه و بدیع، قصه‌هایی ناشنیده از واقعه کربلای سال ۶۱ هجری را برای خانواده‌های ایرانی روایت می‌کند.

نوجوان عنوان کرد: برنامه «ناگفته‌ها» در دو بخش استودیویی و بازسازی است. در هر قسمت از این برنامه چندین کارشناس تاریخی و مذهبی مانند محمد رجبی دوانی، حجت الاسلام ریاضت، حجت الاسلام کرمی، مهدی امین فروغی، حاج محمد نوروزی، شهرام شکیبا، جواد حیدری و ... یکی از داستان‌های ناگفته عاشورا را روایت کرده اند.

وی اظهار کرد: شیوع کرونا مراحل تولید را به نسبت قبل سخت‌تر کرد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضبط را انجام دادیم و این روز‌ها در مرحله تدوین و صداگذاری هستیم. قرار است، برنامه ما از امشب سه شنبه تا جمعه حوالی ساعت ۲۳:۳۰ پخش شود و از هفته آینده چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه روی آنتن برود.

نوجوان بیان کرد: عوامل برنامه خالصانه کار کردند و ان شاء الله نتیجه کار هم با استقبال مردم همراه شود. لذت کار برای امام حسین (ع) گفتنی نیست و باید آن را تجربه کرد.

برنامه «نا گفته‌ها» در گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما و با مشارکت مرکز رسانه‌ سازمان تبلیغات اسلامی تولید شده است.

عوامل تهیه و تولید این مجموعه عبارتند از: نویسنده و کارگردان: مهدی زنگنه، تهیه کننده: هادی خدادی، مدیر تصویربرداری: محمود کاملی، طراح چهره پردازی: حسین یزدی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، مدیر تولید: احمد نوجوان، تدوین: احسان مرادی، مشاور هنری: محمدحسن گلشن، بازیگردان: قاسم عوض بیگی و دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، راوی: سلمان فرخنده. بازیگران: مژگان اخلاقی، امیر مولوی، بابک والی، امید رهبر، پویان یحیی پور، ابوالفضل هارونی، محمد مهدی پریزاد و علی علیخانی.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصه‌های ناشنیده واقعه کربلا را در شبکه دو بشنوید + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..