تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شباهت جالب رحمت پایتخت به نویسنده مشهور فرانسوی/ تنها پسر امین حیایی ۲۴ ساله شد

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۱ شهریور؛

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

بابک جهانبخش، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش از امید و آرزو برای رسیدن روزهای خوب نوشت. این هنرمند محبوب که همیشه با پست‎هایش انرژی مثبت را به مخاطبان القا می‌کند، پس از این نیز با به اشتراک گذاشت تصاویری در اینستاگرام اعلام کرد به هیچ وجه قصد منفی گرایی نداشته و بابت همه چیز خدا را شکر می‎کند.

"همه چیز عوض شده
هیچ چیز و هیچکس شبیه قبلش نیست ... حتی خودم ‼؟؟
ولی همچنان امیدوار و در انتظار
#یه_روز_خوب_میاد
به امید روزهای بهتر برای همه مردم جهان
و روزهای قشنگتر برای هموطنان عزیزم همراه با سلامتی
برکت و آینده روشن
دعا می کنم روزگارمون از این وضیعت مبهم فعلی خودش
خارج بشه و دوباره عشق و محبت و حال خوب موج بزنه
آرزو می کنم کنار تک تک اعضای خانواده محترمتون
خوش و خرم باشید
که بی شک ماندگارترین و دلسوزترین همراهان زندگی شما هستند و خواهند بود
در ضمن غم من بخاطر خودم‌ نیست !
واسه مشکلاته زیادیه که تو اطرافم و تو جامعه میبینم و نمیتونم بیخیال و بی احساس ازش رد بشم ...
قطعا حال خوب من بستگی به کیفیت زندگی و دل خوش هموطنان عزیزم داره ...
یا حق
زندگی ادامه داره
"

پست جدید بابک جهانبخش

دارا حیایی، پسر امین حیایی، که با ایفای نقش موفق در سریال «از سرنوشت» نیز به خوبی شناخته شد، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خبر از پشت سر گذاشتن بیست و سومین سالروز تولدش داد.

تولد 23 سالگی دارا حیایی

هومن حاجی عبدالهی، دوبلور، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون، با به اشتراک گذاشتن تصویری در صفحه اینستاگرامش به شباهت نقش رحمت پایتخت با مارسل پروست، نویسنده مشهور فرانسوی اشاره کرد و نوشت:

"تيپ ⁧‫#رحمت_پايتخت‬⁩ ميزد موقعي كه من هنوز بدنيا نيومده بودم
‏⁧‫#مارسل_پروست
"

پست جدید رحمت پایتخت

شاهرخ استخری، هنرپیشه جوان سینما و تلویزیون که صاحب دو فرزند دختر است، با انتشار تصویری از نبات، دختر کوچکش در اینستاگرام نوشت:

"شما جای‌ من بودین میتونستین برین سر کار؟
یا کار و زندگی رو ول میکردین و نبات رو میخوردینش
"

پست جدید شاهرخ استخری

روزبه حصاری، هنرپیشه تلویزیون و تئاتر، که با ایفای نقش در سریال «بچه مهندس» به خوبی شناخته شد، تصویر زیر را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

استوری روزبه حصاری

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شباهت جالب رحمت پایتخت به نویسنده مشهور فرانسوی/ تنها پسر امین حیایی ۲۴ ساله شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..