تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دزدها این تابلو را دوست دارند!

روز چهارشنبه سارقان یک نقاشی ارزشمند از «فرانس هالس» نقاش برجسته سده ۱۷ میلادی هلند را از یک موزه کوچک در شهر «اوترخت» واقع در هلند به سرقت بردند.

به نظر می‎‌رسد این تابلو نقاشی یکی از آثار محبوب سارقان باشد؛ چراکه پیش‌تر دو بار دیگر به سرقت رفته بود؛ یک بار در سال ۱۹۸۸ و یک بار در سال ۲۰۱۱.

بر اساس بیانیه منتشرشده توسط پلیس هلند، سارقان روز بیست و هفتم آگوست با استفاده از در پشتی وارد موزه «Hofje van Aerden» شدند و باعث به صدا درآمدن زنگ هشدار سرقت شدند، اما پیش از رسیدن ماموران پلیس به صحنه در حوالی ساعت ۳ و نیم بامداد به وقت محلی سارقان ناپدید شدند و تابلو نقاشی را با خود بردند.

سخنگوی این موزه درباره این حادثه اظهار نظر نکرده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های هلند، مسوولان این موزه امنیت موزه را پس از دومین سرقت افزایش داده بودند و بازدیدکنندگان فقط اجازه بازدید از این تابلو نقاشی و سایر آثار ارزشمند را تحت نظارت داشتند. این موزه در حال حاضر به دلیل بحران کرونا به روی بازدیدکنندگان تعطیل است.

«گاردین» ارزش این تابلو را حدود ۱۳ میلیون پوند برآورد کرده است.

۲۵۸۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دزدها این تابلو را دوست دارند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..