تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدرضا گلزار در عاشقانه تا تفکرات سحر قریشی درباره زندگی

آقای سوپر استار جذاب سینمای ایران این روزها مشغول فیلمبرداری فصل دوم عاشقانه با نام گیسو می باشد که در کنار بازیگران این سریال و منوچهر هادی کارگردان سریال گیسو در حال فیلمبرداری می باشد. در ادامه عکس های از محمدرضا گلزار در عاشقانه را در نیک صالحی مشاهده کنید.

محمدرضا گلزار در عاشقانه

سریال «گیسو» با بازی محمدرضا گلزار و هومن سیدی این روزها در حال فیلمبرداری است. این سریال ادامه سریال «عاشقانه» است. محمدرضا گلزار تصاویری از پشت‌ صحنه سریال «گیسو» منتشر کرد. او در این سریال کنار هومن سیدی، هانیه توسلی، ساره بیات و حسین یاری ایفای نقش می‌کند.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از محمدرضا گلزار , برزو ارجمند , رزیتا غفاری , کاوه سماک باشی , سحر قریشی , سمیرا حسن پور , متین ستوده , ساره بیات , شراره رخام , آزیتا ترکاشوند , مجید واشقانی , ماهایا پطروسیان , شاهرخ استخری , سپیده خداوردی , فاطمه گودرزی , غزال نظر , گلاره عباسی , مرجانه گلچین , آشا محرابی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

محمدرضا گلزار : ادامه فیلم برداری سریال گیسو ،روز ششم…

محمدرضا گلزار در عاشقانههومن سیدی و محمدرضا گلزار در عاشقانه محمدرضا گلزار در عاشقانه تا تفکرات سحر قریشی درباره زندگیمحمدرضا گلزار در عاشقانه در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

برزو ارجمند :خاطره بازی

برزو ارجمندبرزو ارجمند

رزیتا غفاری : شاید خوبی نداشتن امید ، این است که انسان هیچگاه ، نا امید نمی شود!! و این چیزی است که این روزها بیشتر از امید ، به آن نیازمندیم..نا امید نشدن!!

رزیتا غفاریرزیتا غفاری

کاوه سماک باشی : اینروزها #دادِستان

کاوه سماک باشیکاوه سماک باشی

سحر قریشی : ????ما یکبار به دنیا میایم و بهتره در این یکبار زندگىِ خودمون رو زندگى کنیم همونطورى که هستیم همونطورى که میخوایم باشیم

سحر قریشیسحر قریشی

سمیرا حسن پور : در کوچه باد می آید… این ابتدای ویرانیست…

سمیرا حسن پورسمیرا حسن پور

متین ستوده :گفتی که مستت میکنم

پر زانچه هــستت میکنم

گـــفتم چـــگونه از کجا؟

گفتی که تا گـفتی خودآ

گفتی که درمــانت دهم

بر هـــــجر پـایـانت دهم

گفتم کجا،کی خواهد این؟

گفتی صـــبوری باید این…

متین ستودهمتین ستوده

ساره بیات :  سه شنبه خوش

ساره بیاتساره بیات

شراره رخام :دوست داری گریه کنی، می تونی! دوست داری فریاد بـزنی، می تونی! دوست داری خودخوری کنی، می تونی! دوست داری متنفر باشی، مختاری!

ولی اجازه نداری که جـا بزنی؛ وا بدی؛ امیدتو از دست بدی؛ و خودتو در آغوش بیخیالی به روح و جسمت، رها کنی! قدرتمند باش و علی رغم همه ی ناراحتی ها و مشکلاتت، امیدتو از دست نده؛ برای خودت این بـاور ِ درست رو بساز که: “معجزه ای در راه است”نویسنده: ناشناس
????????????????????????

شراره رخامشراره رخام

آزیتا ترکاشوند : التماس دعا‌

آزیتا ترکاشوندآزیتا ترکاشوند

مجید واشقانی : بحران چهل سالگی …

مجید واشقانیمجید واشقانی

ماهایا پطروسیان : امروز، این روزها، این ماهها… شما چطورید؟

ماهایا پطروسیانماهایا پطروسیان

شاهرخ استخری : عزیزانی که توی این عکس میبینید، بخش کوچکی از تیم سنجاق هستند. اگر احیاناً محصولی رو دوست داشتید، دلیلش زحمات و حال خوب این تیم بوده.خوشحالم که تو این شرایط سخت کرونا هیچ کدومتون رو از دست ندادیم❤️روز کارمند رو به تمام زحمتکشان کشورم تبریک میگم????

شاهرخ استخریشاهرخ استخری

سپیده خداوردی : ????????صبح ها ، امید را با چایی ام هم می زنم …با توکل بر خداوندی که این نزدیک هاست ..‌. !

سپیده خداوردیسپیده خداوردی

فاطمه گودرزی : عکسی با همکاران مهربون و باشخصیتم گاهی با گرفتن عکسی وسط یک صحنه های کارتلاش میکنیم خستگی درکنیم وبا حال بهترادامه بدیم هر روز با دیدن همکارانم انرژی دوباره میگیرم وبخش خوبی از زندگی ادامه پیدا میکنه به امید سلامتی همگیشون وحتی اونایی که تو عکس نیستن مثل منشی صحنه مون که دلخور بود چرا تو عکس نیست اما نمیدونه همیشه توقلبمونه????❤️

فاطمه گودرزیفاطمه گودرزی

غزال نظر  : ????

غزال نظرغزال نظر

گلاره عباسی : چه پدربزرگی دارن خواهر زاده های من . خوش به حالمون که تو رو داریم بابا جون ❤️????❤️

گلاره عباسیگلاره عباسی

مرجانه گلچین : غمگین نباشید؛ چرا که خوشبختی می‌تواند از درون تلخ‌ترین روزهای زندگی شما، زاده شود …#استیو_جابز

مرجانه گلچینمرجانه گلچین

آشا محرابی : نجواهاى در گلو مانده . ازامشب ساعت ۲۱/۳۰شب و۱۴/۳۰ ازشبکه ۴…

آشا محرابیآشا محرابی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدرضا گلزار در عاشقانه تا تفکرات سحر قریشی درباره زندگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..