تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس های پردیس پورعابدینی آقازاده تا آرتا پسر بابک جهانبخش

بازیگر زیبای نقشه راضیه در سریال شبکه نمایش خانگی آقازاده کار خود را با تئاتر آغاز کرده و از شاگردان نسیم ادبی بازیگر مطرح سینما تئاتر و تلویزیون می باشد و اولین کار جدی اش با شهرت وی همراه شده است. در ادامه عکس های پردیس پورعابدینی را در Niksalehi مشاهده کنید.

عکس های پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی زاده ۲۲ فروردین ۱۳۷۹ در تهران وی باشد، وی بازیگر تئاتر و سینما است. پردیس پورعابدینی تحصیلاتش تا مقطع دانشگاهی است، وی فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرده است. این چهره اولین کار حرفه ایش بازی در سریال آقازاده است، نقشی که بسیار توجه مخاطبان را بخود جلب کرده، دختری به نام راضیه و یا مانلی است که با نیما بحری با بازی شاهکار و زیبای امیر آقایی همکاری می کند و در ادامه نقشه های خود عاشق حامد تهرانی با بازی سینا مهراد می شود.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از پردیس پورعابدینی , ریحانه پارسا , لاله اسکندری , الهام پاوه نژاد , رضا قوچان نژاد , هانیه غلامی , غزال نظر , شایسته تهرانی , نفیسه روشن , هوتن شکیبا , الهام حمیدی , نسیم ادبی , پدرام شریفی , مارال فرجاد , سینا مهراد , حامد کمیلی , روشنک عجمیان , سیما خضرآبادی , بابک جهانبخش و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

پردیس پورعابدینی :نوشتن از شما کار خیلی سختی بود از شمایی که هیچ کمکی رو از من دریغ نکردین . قدم به قدم کاستی های من رو تحمل کردین و همراهم بودین ، من ازتون خیلی یاد گرفتم . ممنونم که همه جوره برای من تلاش کردین ، فقط ارزو دارم سربلندتون کنم .
تولدتون مبارک همه ما .????????????

عکس های پردیس پورعابدینیپشت صحنه آقازاده عکس های پردیس پورعابدینیعکس های پردیس پورعابدینی و سینا مهراد در آقازاده در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

ریحانه پارسا : حسین،جانم فدایت…????

ریحانه پارساریحانه پارسا

لاله اسکندری :زمان…میگذرد…و تو ….همیشه….پایداری خبرهای خوشی در راه است….

لاله اسکندریلاله اسکندری

الهام پاوه نژاد :۳۰ مرداد که می‌رسه قند تو دلم آب میشه که فقط روز تولد تو نیست، یک سال دیگه به عمر دوستی، رفاقت، خواهری‌مون اضافه شد آزیتا جانم… از اون شب تا سحر سال ۸۴ که تو بندر خمیر بعد تمام‌شدن کار من در سریال گارد ساحلی که بیدار موندی تا من به پرواز برگشتم برسم و حرف زدیم و حرف زدیم و حرف، از همکاری به دوستی سویٔیچ کردیم تا امروز که هزار فراز و نشیب را کنار هم گذروندیم….شادی و غم و همش به برکتِ صداقت بین‌مون به امنیت و اعتماد رفاقت‌مون اضافه کرد…

تو این روزهای خاکستری، تولد تو روزم را رنگی و دلم را گرم می‌کنه حتی اگر نتونیم امسال دور هم شادی کنیم و جشن بگیریم..تولدت مبارک به من امن‌ترینم.سلامت و درخشش بیشترت را آرزو می‌کنم. در ضمن روزت هم مبارک عکاس متعهد و خوب…

الهام پاوه نژادالهام پاوه نژاد

رضا قوچان نژاد : ????

رضا قوچان نژادرضا قوچان نژاد

هانیه غلامی : ارزش آزادی را فقط غرق شدگانِ دریا میدانند

هانیه غلامیهانیه غلامی

غزاله نظر : تولدت مبارک رفیق ????????????

غزاله نظرغزاله نظر

شایسته تهرانی : #شایسته_ایرانی عکس: #پیام_ایرایى#نمایشگاه_عکس طهران به زودى

شایسته تهرانیشایسته تهرانی

نفیسه روشن :سر کار…به رسم یادگار با استاد فیاضی????..یاد روزهایی که زی زی گولو پخش میشد بخیر????.زی زی گولو آسی پاسی دراکوتا تا به تا????

نفیسه روشننفیسه روشن

هوتن شکیبا : ممنون از لطف همه‌ی عزیزانم. ببخشید اگه تک‌تک پاسخگوی مهرتون نبودم????جای علی معلم سبز

هوتن شکیباهوتن شکیبا

الهام حمیدی : طورى زندگى کن که انگار فردایى نیست ….♥️♥️

الهام حمیدیالهام حمیدی

نسیم ادبی : پخش مجدد سریال عقیق به قلم سعید نعمت الله و کارگردانی بهرنگ توفیقی هر شب ساعت ٢٠/۴٠ از شبکه سه سیما

نسیم ادبینسیم ادبی

پدرام شریفی : وقتی دارن راجع به شریف بودن یک فیلم حرف میزنن…

پدرام شریفیپدرام شریفی مارال فرجادمارال فرجاد

سینا مهراد : #smile ????❤️

سینا مهرادسینا مهراد

حامد کمیلی :????????

حامد کمیلیحامد کمیلی

روشنک عجمیان : ???? زندگی کردن نایاب ترین چیز در این دنیاست؛ بیشتر آدمها فقط زنده هستند …پ ن:این هم یه عکس در حالت مریضی????
سلامت باشید و سرزنده…❤️

عکس های پرديس پورعابدينی آقازاده تا آرتا پسر بابک جهانبخشروشنک عجمیان

سیما خضرآبادی :فیلم کوتاه ستین به کارگردانی اصغر عباسی در ادامه اکران جهانی خود به جشنواره فیلم Make Art کالیفرنیا آمریکا راه یافت

سیما خضرآبادیسیما خضرآبادی

بابک جهانبخش :????????♣️یک لحظه نخور حسرت آن را که نداری

دنبال همین چند قلم مال خودت باش

دنبال کسی باش که دنبال تو باشد ‼

اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش ❣

بابک جهانبخشبابک جهانبخش

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس های پردیس پورعابدینی آقازاده تا آرتا پسر بابک جهانبخش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..