تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار مردم هند با پسر بچه عجیب الخلقه خبر ساز شد + تصاویر

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عجیب و غریب‌ترین آیین‌های مذهبی در هندوستان وجود دارند که اساس بسیاری از آنها بر پایه خرافه استوار است، کودک ۶ ساله‌ای که دارای نقص ژنتیکی است ،در یکی از روستا‌های هند زندگی می‌کند  ظاهر عجیب او باعث شده است که مردم این روستا به او  احترام می‌گذارند در واقع  فرم خاص صورت این کودک ،  برآمدگی پیشانی وی و کشیده شدن چشمان به دو طرف صورت، از او تصویری شبیه به خدای گانش ساخته و سبب شده است به این نام معروف شود به همین دلیل مردم به وی احترام زیادی می گذارند. 

بیشتربخوانید

مردم روستا معتقدند که وی یک کودک الهی بوده و روح خدای گانش (از خدایان هندوها) در جسم وی دمیده شده است . به همین خاطر او هر پنجشنبه به معبدی در نزدیکی روستا رفته و مردم برای پرستش وی به آنجا می‌آیند.

گفتنی است  از نظر هندی ها که خدای گانش، (با سر فیل در بدن انسان)، خدای بخت خوب، رفاه، ثروت و موفقیت است.

در ادامه‌  با ما همراه باشید تا تصاویر بیشتری از این پسر ۶ ساله هندی را مشاهده کنید.

انتشار این خبر دلیل بر تایید محتوای آن نمی باشد و صرفا از آکا ایران باز نشر شده است.

منبع: آکا ایران

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار مردم هند با پسر بچه عجیب الخلقه خبر ساز شد + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..