تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رابطه دوران نامزدی، از احتمال حاملگی خیلی ترسیدم

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: دوستان یکی به داد من برسه من 5 روز پیش نامزدم اومد برای اولین بار رابطه برقرار کنه قبل از هر چیزی ارضا شد رو بدن من....من که سر در نمی اوردم اون میدونست گفت قرص ال دی بخور منم 20 دقیقه بعدش 4تا قرص ال دی خوردم 12 ساعت بعد هم 4 تا...تا دور بعدش هم هر 12 ساعت 1 قرص ال دی ..اصلا نمیدونم منی وارد شد یا نه...مغزم کار نمیکنه...خیلی ترسیدم..ارومم کنید

پاسخ دکتر نوشین نظری، متخصص زنان و زایمان:

دوست عزیز اگر مایع منی به میزان خیس شدن کامل به ناحیه ژنیتال نرسد مشکلی ندارد و حاملگی رخ نمیدهد. مصرف قرص ال دی به عنوان پیشگیری اورژانسی تنها در صورتی درست است که چهار عدد همزمان و به فاصله دوازده ساعت و تکرار آن با همین تعداد داشته باشید. در غیر این صورت اصلا پیشگیری از بارداری به صورت اورژانسی تاثیری ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رابطه دوران نامزدی، از احتمال حاملگی خیلی ترسیدم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..