تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شماره تلفن ۳۰۰ هزار دلاری

شماره تلفن ۳۰۰ هزار دلاری شماره تلفنی که چینی‌ها معتقدند خوش‌شانسی می‌آورد، در این کشور به قیمت ۲.۲۵ میلیون یوان (۳۰۰ هزار دلار) فروخته شد. این شماره تلفن در مزایده‌ای که دو روز گذشته بر پا شد، و هزاران چینی در آن شرکت کرده بودند، به فروش رسید.

ارقام پایانی این شماره تلفن، به پنج عدد ۸ ختم می‌شود. این عدد از نظر چینی‌ها خوش‌یمن است، چون در زبان ماندرین، کلمه «هشت» به معنی «سعادت» هم هست. به نوشته روزنامه الاتحاد، بیش از پنج هزار نفر در این مزایده که روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار شد، شرکت کردند.

شرکت‌های چینی که می‌خواهند بر مشتریان خود، یا افراد پولدار در این کشور تأثیر بگذارند، معمولاً به دنبال خرید شماره تلفن‌هایی هستند که به‌عنوان شماره‌های «خوش‌شانس» توصیف می‌شود.

عدد هشت در چین بیش از همه موردتوجه است. این عدد در سنت چینی نماد بخت خوب و موفقیت است. حدود یک دهه پیش، وقتی چین میزبان بازی‌های المپیک بود، مراسم گشایش بازی‌ها در ساعت هشت و هشت دقیقه روز هشتم ژوئیه (ماه هشتم) ۲۰۰۸ برگزار شد.

کم‌اقبال‌ترین شماره نزد چینی‌ها، عدد چهار است. این کلمه در زبان ماندرین معنای «مرگ» می‌دهد. رکورد گران‌قیمت‌ترین شماره تلفن مربوط به شماره‌ای است که در مزایده به قیمت ۳.۹۱ میلیون یوان (۵۶۳ هزار دلار) فروخته شد. این شماره تلفن به هشت عدد هفت ختم می‌شد. عدد هفت نماد «ترفیع» و «جوهر زندگی» است.

منبع: ایندیپندنت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شماره تلفن ۳۰۰ هزار دلاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..