تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ ارز، دلار، یورو، سکه و طلا و یورو در بازار امروز سه شنبه 28 مرداد 99

قیمت ارز، دلار،یورو، سکه و طلا و یورو در بازار امروز سه شنبه 28 مرداد 99

فرادید| براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۱۰ میلیون ۸۰۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم یک میلیون و ۶۱ هزار تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۹۹۱ دلار قیمت خورد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۲,۴۵۰ (بیست و دو هزار و چهارصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۲,۵۵۰ (بیست و دو هزار و پانصد و پنجاه تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۶,۶۵۰ (بیست و شش هزار و ششصد و پنجاه تومان) و قیمت فروش یورو ۲۶,۷۵۰ (بیست و شش هزار و هفتصد و پنجاه تومان) است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ ارز، دلار، یورو، سکه و طلا و یورو در بازار امروز سه شنبه 28 مرداد 99»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..