تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از منتخبان استانی جایزه بنیاد البرز در تبریز

از برگزیدگان استانی همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز در تبریز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تجلیل از برگزیدگان استانی همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز در تبریز برگزار شد و شش دانشجوی استان که برگزیده جایزه بنیاد البرز شده اند مورد قدردانی قرار گرفتند.

رضا پیوندی از دانشکده علوم پزشکی مراغه، وحید مایلی و محمدرضا دانشور از دانشگاه تبریز، جعفر بهاری و معصومه کریمی از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان و مهناز پیروی از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز منتخبان استانی همایش امسال جایزه بنیاد البرز هستند.

جایزه بنیاد البرز هر ساله به نخبگان، پژوهندگان، دانشجویان، دانش آموزان و ممتازان حوزه علمیه به یاد واقف زنده یاد حسینعلی البرز اعطا می شود.

در پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز ۵۸ نخبه کشور در ۱۷ استان کشور برتر شناخته شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از منتخبان استانی جایزه بنیاد البرز در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..