تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هیئات حسینی الگویی برای رعایت دستورات بهداشتی در جامعه می شوند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیات های حسینی الگوی خوبی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای آحاد جامعه خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رامین حسینی خور نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تا کنون تلاش کرده، اصل عزاداری‌ها را حفظ و از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا، میدان دار این قضیه بود که هیأت تعطیل نیست.

وی افزود: هیئات مذهبی در بحث مواسات و همدلی و کمک به مدافعان سلامت در دوران مقابله با شروع کرونا نمره قبولی را گرفته و خوش درخشیده‌اند و از همان روزهای اول شیوع کرونا با تهیه و توزیع ماسک و ضدعفونی اماکن و کمک به فقرا نشان دادند که در متن مسائل اجتماعی حضور فعال دارند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تغییر سبک عزاداری‌ها در محرم امسال با توجه به شروع ویروس کرونا گفت: اصل عزاداری و برگزاری آن از دغدغه‌ها و مطالبات سازمان بوده منتهی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، شکل عزاداری‌ها تغییر یافته است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار هیأت مذهبی قرار گرفته است عدم استفاده از ابزار آلات مشترک رعایت فاصله گذاری اجتماعی از جمله ضوابط اجرایی مراسمات است که امیدواریم بتوانیم الگوی خوبی در رعایت پروتکل‌ها در جامعه باشیم.

وی افزود: هر شکلی از عزاداری که باعث تشدید ویروس شیوع کرونا شود مورد قبول ستاد ملی مبارزه با کرونا نخواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شیوع ویروس کرونا موجب شده تا نوع عزاداری‌ها در محرم امسال تغییر یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هیئات حسینی الگویی برای رعایت دستورات بهداشتی در جامعه می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..