تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چند واحد مسکونی در پایتخت متعلق به نهادها و سازمان ها است؟

در مرحله اول شناسایی واحدهای مسکونی بیش از ١٣ میلیون و ۴۰۰هزار ملک مسکونی شناسایی و وضعیت ملکیت آن مشخص شده که ۶۰۵ واحد مسکونی متعلق به یک نفر و ٢٣ هزار و ٨٠٠ واحد متعلق به نهادها و سازمان‌ها است.

به گزارش قدس آنلاین، محمود محمودزاده عصر امروز در مراسم اجرایی نمودن سامانه املاک و اسکان که در ساختمان دادمان وزارت راه برگزار شد، گفت: با مصوبه هیات دولت توانستیم اطلاعات کافی را از سازمان‌های مربوط و سازمان امور مالیاتی دریافت کنیم و بر اساس پالایش‌های انجام شده در مرحله نخست بیش از ١٣ میلیون و ٤٠٠ هزار ملک مسکونی شناسایی و وضعیت ملکیت آنها مشخص شده است.

وی گفت: این رقم معادل ٤٥ درصد کل واحدهای مسکونی کشور است که با اولویت در شهر تهران و چند کلانشهر دیگر شناسایی شد. از این تعداد خانه ٩ میلیون و ٣٠٠ هزار مالک حقیقی و حقوقی شناسایی شدند که ٦٠٥ واحد مسکونی متعلق به یک نفر و ٢٣ هزارو ٨٠٠ واحد آن متعلق به شخصیت حقوقی است.

محمودزاده ادامه داد: در حال حاضر ٩١ میلیون کد ملی با مالکیت وجود دارد که دلیل مغایرت این عدد با جمعیت ایران، عدم ابطال سند مالکیت افرادی است که پیش از این فوت شده‌اند. همچنین ٧٢ هزار مالکیت برای افراد زیر ١٨ سال شناسایی شد.

محمود زاده با اشاره به این‌که آنالیزها به تفکیک شهر و شهرستان به زودی اعلام خواهد شد، افزود: از امروز فرایند ارسال پیامک برای افرادی که صاحب دو خانه هستند آغاز شده است. در همین راستا امروز برای ١٠٠ هزار نفر پیامک ارسال می‌شود و تا ١٠ روز آینده  یک میلیون و ٥٠٠ هزار پیامک دیگر برای باقی افراد که صاحب بیش از یک ملک مسکونی هستند این پیامک‌ها ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: مالکانی که این پیامک را دریافت می‌کنند باید وارد سامانه مربوطه شده و در صورتی که ملک آنها خالی نیست، مستندات اجاره ملک را در سامانه ثبت کنند، در ادامه ما مجددا به مستاجر پیام میدهیم، تا وضعیت نهایی ملک مشخص شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چند واحد مسکونی در پایتخت متعلق به نهادها و سازمان ها است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..