تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی کراس اوور JMC S350 توسط ریگان خودرو؛ قیمتی عجیب برای یک خودرو ناشناخته

هرچند با وجود بازگشت تحریم ها، شرایط برای صنعت خودرو کشور بسیار بغرنج شده است اما حتی در این وضعیت هم عرضه خودروهای چینی ناشناخته در کشور متوقف نشده است و در تازه ترین مورد شاهد عرض اندام JMC S350 هستیم که پس از مدت ها، در آستانه عرضه به بازار قرار گرفته است.

ریگان خودرو فروش سازمانی و بسیار محدود JMC S350 را شروع کرده است. شاسی بلند JMC S350 حدود سه سال پیش در نمونه‌هایی وارد ایران شد تا برای تولید در شرکت ریگان خودرو مراحل تست را انجام دهد. بالاخره پس از وقفه‌ای طولانی، ریگان خودرو فروش بسیار محدود و البته سازمانی خود را آغاز کرده و قیمت قطعی این خودرو نیز مشخص شده است.

فروش سازمانی و اولیه جزو مراحل معمول هر شرکت است و در بسیاری از خودروهایی که هم اکنون در بازار یافت می‌شوند، ابتدا فروش سازمانی انجام شده است. اما همین موضوع می‌تواند پیامی برای آغاز فروش عمومی این خودرو در آینده‌ای نه چندان دور در بازار باشد.

malltina

JMC S350

JMC S350 اصلاً خودروی کوچکی نیست و با یک کراس اوور نسبتاً بزرگ سر و کار داریم. خودرویی با وزن 2530 کیلوگرم وزن و ابعاد 4798 میلیمتر طول، 1895 میلیمتر عرض و 1852 میلیمتر ارتفاع که به صورت هفت نفره به بازار ایران راه خواهد یافت. فاصله بین دو محور این خودرو 2750 میلیمتر است که حدود 10 سانتیمتر از تویوتا لندکروزر کمتر است.

خودرو JMC S350 در بحث امکانات و آپشن‌های رفاهی قابل توجه است و لیست بلند بالای امکانات بکار گرفته شده در این خودرو در حد محصولات روز دنیا می‌باشد.

برای مثال این خودرو به سیستم شارژ وایر لس موبایل  مجهز گردیده که تا کنون در محصولات میان رده ژاپنی و کره ای وجود ندارد. از دیگر امکانات رفاهی این خودرو باید به ریل سقفی (روف رک)، رینگ اسپرت، سانروف برقی، پروژکتور LED، چراغ روشنایی روز، اتولایت، پاور ویندوز، آینه‌های برقی تاشو، ترمز کمکی، ورود بدون کلید، فرمان چرم، خروجی 12 ولت در قسمت بار، کروز کنترل، دوربین 360 درجه،، کانال تهویه هوای ردیف دوم، فیلتر تصفیه هوا، گرم‌کن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی‌های جلو، صفحه نمایش 8 اینچ و 8 بلندگو و صندلی برقی اشاره کرد.

JMC S350

پیشرانه بکار رفته روی این خودرو 2 لیتری توربوشارژ است که دقیقاً 1997 سی‌سی حجم دارد. این پیشرانه می‌تواند حداکثر 205 اسب بخار و 325 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 8.9 لیتر در هر صد کیلومتر است و این سوخت را از باک 70 لیتری خود، با استاندارد یورو 5 می‌سوزاند.

تمامی نیروی تولید شده توسط موتور از طریق یک گیربکس 6 سرعته خودکار به چرخ ها می‌شود و باید این خودرو را جزو تنها محصولات چینی در کنار هاوال H9 بدانیم که به سیستم 4WD نیز مجهز است. سیستم تعلیق خودرو در جلو مستقل بازو جناغی دوبل، و در عقب اتصال پنج گانه به همراه فنر لول و کمک فنر است و در هر چهارچرخ به سیستم دیسکی مجهز شده است.

قیمت سازمانی برای فروش فوری JMC S350 دقیقاً یک میلیارد و چهل میلیون تومان اعلام شده است و خودرو در سی روز کاری تحویل خواهد شد. این بدان معنا است که احتمالاً تا قبل از پایان تابستان، اولین نمونه‌های پلاک شده از جی ام سی S350 را در خیابان‌های کشور خواهیم دید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی کراس اوور JMC S350 توسط ریگان خودرو؛ قیمتی عجیب برای یک خودرو ناشناخته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..