تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش غیرقانونی وثیقه، مانع جدید رانندگان برای دریافت تسهیلات کرونایی

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور، رانندگان تاکسی را می توان جزو آن دسته از مشاغلی دانست که بیشترین خسارت را از این همه گیری جهانی به خود دیده اند و در همین خصوص پیش بینی شد تا تسهیلاتی به رانندگان برای جبران خسارت های آنان داده شود، اما به رغم ثبت نام 85 هزار نفری رانندگان تاکسی برای دریافت این تسهیلات، گویا تنها 4 هزار راننده موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

در این رابطه مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می گوید که از بین 85 هزار راننده تاکسی برون شهری که برای دریافت تسهیلات 6 میلیون تومانی کرونایی ثبت نام کرده اند، تنها 4 هزار راننده موفق به دریافت این تسهیلات شده اند، زیرا روند پرداخت این تسهیلات بسیار کند بوده و همچنین وثیقه و ضمانت های آن بسیار افزایش یافته است.

وی در ادامه اعلام کرد، ضمانت و وثیقه‌ های دریافت این تسهیلات بسیار افزایش پیدا کرده است و پیش از این برای دریافت تسهیلات 6 میلیون تومانی مقرر شده بود تا تنها یک ضامن و یا پرداخت سفته کافی باشد، ولی اکنون شاهد تغییراتی در ضمانت ها هستیم و بانک ها علاوه بر سفته و ضامن کارمند، وثیقه ‌های دیگری هم از رانندگان درخواست می ‌کنند و در پرداخت تسهیلات همکاری لازم را ندارند و باعث شده تا زمان پرداخت تسهیلات افزایش پیدا کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش غیرقانونی وثیقه، مانع جدید رانندگان برای دریافت تسهیلات کرونایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..