تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




355 جلسه جذب سرمایه برا&

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ جذب سرمایه یکی از مهمترین اتفاقات برای هر استارتاپی در ابتدای تشکیل است، بر این اساس در رویداد اینوتکس و رویدادهای مشابه‌ای که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود، سعی می‌شود تا بیش از هر چیز بر روی جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها و جوانان فناور تمرکز شود.  

مسئولان رویداد اینوتکس سال جاری، اعلام کردند که بیش از 355 جلسه جذب سرمایه‌گذاری بین استارتاپ و سرمایه‌گذاران دعوت شده، برگزار شد. در 70 درصد موارد، سرمایه‌گذار اعلام کرد که به دلیل جذابیت طرح محصول یا خدمات، مایل است که برای بار دوم نیز با بنیانگذاران استارتاپ ملاقات کند. بر اساس بررسی‌های انجام گرفته، بخشی از استارتاپ‌های حاضر در این جلسات موفق می‌شوند که در نهایت با سرمایه‌گذار قرارداد مشارکت و جذب سرمایه منعقد کنند.

سجاد عباسی فشمی؛ دبیر این رویداد گفت: برای نخستین بار است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یک پلتفرم کامل نمایشگاه مجازی طراحی شد، این پلتفرم در آینده برای دیگر نمایشگاه‌ها نیز قابل استفاده است.

وی همچنین افزود: 10 هزار نفر در افتتاحیه نمایشگاه به صورت آنلاین آن را تماشا کردند و در اختتامیه نیز حداقل 13 هزار نفر بازدید کننده برخط وجود داشت. 65 سخنران داخلی و خارجی نیز در این رویداد سخنرانی کردند که در مجموع 17 سخنران از خارج از کشور حضور داشتند.

عباسی فشمی همچنین بیان کرد: با حمایت صورت گرفته از سوی معانت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تخفیف قابل توجه‌ای برای ثبت‌نام کنندگان در نمایشگاه در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «355 جلسه جذب سرمایه برا&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..