تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغازعملیات ساماندهی و کنترل سیلاب شهرک کوثر گریزه در سنندج

عملیات ساماندهی و کنترل سیلاب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت اله صیدی شهردار سنندج با اشاره به وقوع سیل در فروردین ماه سال گذشته گفت:شهرک کوثر گریزه یکی از معابری بود که در هنگام بارندگی‌های سال گذشته بیشترین مشکل را داشت و در راستای آبگرفتگی معابر این شهرک نیرو‌های خدمات شهری بصورت شبانه روزی نسبت به تخلیه آب این معبر اقدام نمودند.

او افزود: شهرک کوثر گریزه در جنوب شرقی شهر سنندج واقع شده و حوزه آبریز این شهرک با مساحت ۲۷۱۱ کیلومتر مربع یکی از زیرحوزه‌های آبریز رودخانه قشلاق به شمار می‌آید.

شهردار سنندج بیان کرد: به دلیل افزایش بارندگی و به ویژه وقوع سیل سال گذشته آب‌های سطحی در آبراهه اصلی بالادست در معبر اصلی شهرک کوثر گریزه جاری شده است و مشکلاتی را برای ساکنان این شهرک بوجود آورده بود.

صیدی افزود: کانال موجود در این شهرک ظرفیت انتقال سیلاب‌های به وجود آمده را نداشته و با توجه به افزایش حجم آب در مسیل‌ها و همچنین عدم ساماندهی ورودی جداول موجود و گنجایش آب سطحی در عرض معبر اصلی جاری می‌شود.

او تصریح کرد:سال گذشته و در راستای رفع معضل سیلاب شهرک کوثر گریزه، مطالعات ساماندهی و کنترل سیلاب این شهرک انجام شد.

صیدی از آغاز اجرای عملیات ساماندهی و کنترل سیلاب شهرک کوثر گریزه در سنندج خبر داد و افزود: احداث مسیر هدایت سیلاب به طول ۷۰۰ متر و با استفاده از لوله بتنی مسلح به قطر ۱۸۰۰ میلیمتر در حال انجام است.

شهردار سنندج با بیان اینکه هزینه اجرای طرح ساماندهی و هدایت سیلاب شهرک کوثر گریزه ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است گفت: تاکنون این طرح ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغازعملیات ساماندهی و کنترل سیلاب شهرک کوثر گریزه در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..