تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هر نوع ممانعت و مزاحمت با آمران معروف به موجب قانون جرم است / حل مشکل کارمند ناهی منکرِ اخراجی

ساعت: 09:44 منتشر شده در مورخ: 1399/05/28 شناسه خبر: 1637988

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

حجت الاسلام نستوهی گفت: از مداحین و مبلغین می خواهیم پروتکل های بهداشتی را به عنوان معروف نگاه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، حجت الاسلام نستوهی دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبلا امر به معروف و نهی از منکر تنها بصورت خیابانی بود ولی الان رسانه ای است و توسط کارگروه هایی انجام خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امر بمعروف و نهی از منکر باید از روی دلسوزی باشد، افزود: کارگاه های آموزشی در ادارات وجود دارد که برای هر کارمند ۶ ساعت آموزش در نظر گرفته شده و همچنین آموزش انتقاد پذیری برای مسئولین صورت گرفته است.

حجت الاسلام نستوهی ضمن اشاره به ضرورت وجود کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان گفت: در مدارس می توان امر به معروف را به فرزندان خود یاد داد.

وی با تاکید بر اینکه اولویت امر به معروف با مسئولین است، گفت: در ادارات با فرد ناهی برخورد می شود و ما مجری قانون امر به معروف و نهی از منکر هستیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی بیان داشت: اشخاص حقیقی یا حقوقی حق ندارند در برابر اجرای امر به معروف و نهی از منکر مانع ایجاد کنند. ایجاد هر نوع مانع و مزاحمت به موجب قانون جرم شناخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در یکی از ادارات تبریز یکی از کارمندان را به دلیل امر به معروف اخراج کرده بودند که از مسئولین دعوت کردیم و مساله حل شد.

حجت الاسلام نستوهی به عزاداری محرم در شرایط کرونایی اشاره کرده و افزود: از مداحین و مبلغین می خواهیم پروتکل های بهداشتی را به عنوان معروف نگاه کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تبریزبیدار در خصوص چگونگی حمایت از آمران به معروف از اشخاص حقیقی جامعه گفت: اگر امر بمعروف درست صورت بگیرد ما از ناهیان و آمران حمایت خواهیم کرد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد: امر به معروف عملی برای ناجا و دستگاه قضایی است و وظیفه ما فرهنگ سازی و زمینه سازی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هر نوع ممانعت و مزاحمت با آمران معروف به موجب قانون جرم است / حل مشکل کارمند ناهی منکرِ اخراجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..