تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dungeon Siege II برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

هنگامی که بازی Dungeon Siege در اوایل سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه شد، به خاطر داشتن گرافیک متحیر کننده و سیستم جنگ های جالب و متنوع مورد ستایش بسیاری قرار گرفت. در هر حال این بازی به عنوان یک بازی RPG از نظر شرایط ساخت شخصیت ها و داستان کمی سطحی و ساده بود و همچنین فاقد جاذبه رقابت و مبارزه برای رسیدن به یک سرباز کارآزموده در زمینه بازی های در این سبک بود.

شرکت Gas Powered Games تمامی این انتقاد ها را دریافت کرد و آماده ساخت بازیی با رفع اشکالات گیم پلی قبلی شد، همچنین بازیی که کمی دارای جنگ های بیشتر و سخت تر و برای بازی به افراد باتجربه تری احتیاج بود. نتیجه این کار بازی Dungeon Siege II است، یک تلاش قوی برای اصلاح کردن نسخه اول بازی که با موفقیت انجام شد.

Dungeon Siege II PC-GOG

دانلود-بازی-Dungeon-Siege-II

مطالب مرتبط

گیم پلی بازی Dungeon Siege II شباهت زیادی با بازی های RPG معمولی دارد با این تفاوت که شما در عوض کنترل یک شخصیت در طی بازی، کنترل یک گروه با حداکثر شش نفر را به عهده دارید. به هر حال زیاد هیجان زده نشید چون به مدت زمان زیاد وکار زیادی احتیاج دارید تا بتوانید شش نفر را در گروه خود قرار دهید.

شما بازی را با قابلیت خلق یک شخصیت از چهار گونه مختلف که شامل: انسان (human)، عروس جنگل (dryad)، جن (elf) و نیمه غول (half-giant) و یک هم گروه که در آغاز بازی می توانید به گروه ملحق کنید شروع می کنید. البته شما در طی بازی می توانید از صاحب مسافرخانه (innkeeper) جای اضافه برای اضافه کردن افراد به گروه خود بخرید.

در آغاز بازی Dungeon Siege II شما حداکثر ۴ نفر را در جنگ ها می توانید کنترل کنید و با گذشت زمان این تعداد افزایش می یابد. البته این زمان کمی زیاد است با توجه به اینکه داستان بازی بین ۴۰ تا ۶۰ ساعت زمان برای اتمام نیاز دارد. در بازی تعداد مشخصی از شخصیت ها وجود دارند که شما می توانید آنها را به گروه خود دعوت کنید که هر یک دارای قدرت ها و نیروهای مختلفی هستند، با این حال می توانید از هر یک از شهرها حیواناتی را از مغازه مخصوصی خریداری کنید. این حیوانات هم می توانند برای افزایش قدرت خود وسایل را جمع آوری کنند.

در بازی تعداد متنوعی از این حیوانات از قبیل قاطر، عقرب، گرگ و … وجود دارد که هریک بسته به قدرت خود دارای قیمت های مختلفی هستند. این حیوانات به اندازه خود شخصیت ها سریع و موثر نیستند ولی در جنگ ها می توانند مفید واقع شوند در ضمن با جمع کردن وسایل های مختلف می توانند میزان آذوغه را افزایش دهند.

اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-II-PC اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-II-PC اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-II-PC اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-II-PC اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-II-PC اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-II-PC info

It’s been a generation since you vanquished the evil that plagued the Land of Ehb, and now…a new menace has awakened. In Dungeon Siege II, the sequel to the best-selling RPG from Gas Powered Games, you will be called on to again wield sword and spell to save the world from a growing abomination many years in the making.

A thousand years ago, the crusaders of Azunai crossed swords with the legions of Zaramoth in the final battle of a century-long rebellion. As the tyrannical god Zaramoth struck the final blow through Azunai’s trembling shield, the earth shook. In that moment, the forces of magic were unchained, and both armies were consumed in a brilliant cataclysm that stretched for leagues across the Plain of Tears. Only a scarred wasteland remained as final testament to the First Age of Man.

And for a millennium, magic has continued to spread to the farthest corners of the world, freely flowing to any who would command it. But the tide of magic has begun to wane, heeding instead the call of an ancient legacy. From the Plain of Tears a new heir beckons, and with each day his strength grows. Consuming those who submit, eradicating those who resist. With none to oppose his ascendance, the circle will be complete, and an ancient age will begin anew.

What fate will befall the Second Age of Man? The time for judgment is nigh.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® XP SP1 or newer

Processor: 1.0 GHz equivalent or higher processor

Memory: 256 MB of system RAM

Graphics: ATI Radeon™ series 7000 or better/Nvidia® Geforce series/Intel Extreme Graphics 82845, 82865, 82915

Hard Drive: 4 GB available hard disk space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dungeon Siege II برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..