تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dungeon Siege برای کامپیوتر – نسخه GOG

اولین رای باشید!

هنگامی که بازی Dungeon Siege در اوایل سال ۲۰۰۲ به بازار عرضه شد، به خاطر داشتن گرافیک متحیر کننده و سیستم جنگ های جالب و متنوع مورد ستایش بسیاری قرار گرفت. در هر حال بازی Dungeon Siege به عنوان یک بازی RPG از نظر شرایط ساخت شخصیت ها و داستان کمی سطحی و ساده بود و همچنین فاقد جاذبه رقابت و مبارزه برای رسیدن به یک سرباز کارآزموده در زمینه بازی های در این سبک بود. در بازی Dungeon Siege شما در ابتدا باید شخصیت خودتان را طراحی کنید . بدین صورت که شما مرد یا زن بودن و نوع موی سر ، لباس و چهره شخصیت را انتخاب کرده سپس با همان شخص شروع به بازی می کنید.

در راه رسیدن به پایان بازی شما با آدم های مختلفی روبرو می شوید که به شما ماموریت های مختلف را در راستای هدف اصلی می دهند. بعضی از این ماموریت ها مهم هستند و حتما باید انجام شوند اما بعضی در سرنوشت بازی تاثیر زیادی ندارند و شما می توانید با رد شدن از کنار آنها به هدفهای مهمتر بپردازید.

Dungeon Siege PC-GOG

دانلود-بازی-Dungeon-Siege

مطالب مرتبط

از قسمت های زیبای یک بازی نقش آفرینی می توان به تعویض اسلحه ها و زره ها اشاره کرد . در بازی های نقش آفرینی هر چه شخصیت به پایان داستان نزدیکتر می شود نیرو، چابکی، زرنگی و خصوصیاتش رشد می کند و می تواند از اسلحه ها و زره های بهتری استفاده کند. همچنین سلاح ها خراب می شوند و باید آنها را تعمیر کرد یا دور انداخت و اسلحه دیگری از آهنگر خرید. باید از جادوگر، جادوهای مختلف برای از بین بردن غول های مختلف خرید. بازی Dungeon Siege نمونه یک بازی نقش آفرینی سه بعدی عالی با قدرت بزرگنمایی است.

در این بازی مشکلات بازی کننده را به طرز زیبایی کم کرده است مثلا وقتی در چنین بازی هایی صفحه دارائیهایتان پر می شد دیگر نمی توانستید وسایلی را بردارید و باید از کنار بسیاری از تیرکمان ها ، سلاح ها ، زره ها و … به راحتی می گذشتید که این برای بازی کننده عذاب آور بود ولی در این بازی شما در دهکده می توانید یک یا دو قاطر بخرید تا وسایل زیادیتان تا رسیدن به دهکده بعدی بر روی آنها بگذارید. ولی شما باید در جنگ ها از قاطر هایتان نیز محافظت کنید .

یکی دیگر از جذابیت های بازی این است که شخصیت ها به طور هوشمند با دشمنان مبارزه می کنند یعنی هنگامی که شما در حال جابه جایی دارائیهایتان هستید اگر موجودی به شما حمله کند خود شخصیت آن را خواهد کشت. یکی دیگر از جذابیت های بازی طرز قرار گرفتن نیروها در اطراف رهبر گروه است. شما به صورت دقیق می توانید نیروها را در اطراف رهبر یا پشت سر بچینید . شما می توانید عضو گروهتان را طرد نمایید و عضو جدیدی به آن اضافه کنید ولی تعداد نفرات گروه محدود است چون در غیر این صورت بازی از حالت نقش آفرینی خارج می شده است.

اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-PC اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-PC اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-PC اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-PC اسکرین-شات-بازی-Dungeon-Siege-PC info

Dungeon Siege® combines the immersive elements of a role-playing game with over-the-top intensity and non-stop action. Dungeon Siege plunges you into a continuous 3D fantasy world where you face off against an army of evil that has been unleashed.

You begin as a humble farmer, and as you travel through the world and gain new skills, you can gather a party of up to eight characters to aid you. Dungeon Siege impels the player into one over-the-top battle after the other as the storyline unfolds and a larger plot begins to reveal itself.

A world of adventure where you can explore sprawling landscapes in a seamlessly unfolding story awaits…

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Microsoft® Windows® XP SP1 or newer

Processor: 333 MHz or faster processor

Memory: 128 MB of system RAM

Graphics: 8MB video card

Hard Drive: 1.5 GB available hard disk space

Note on Windows 7: Driver version 270.51 or greater is required for Nvidia-based graphics cards. AMD graphics card owners may need to run in Windows XP SP2 compatibility mode.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

4) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dungeon Siege برای کامپیوتر – نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..