تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستورالعمل ستاد ملی کرونا برای عزاداری محرم

هرگونه مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر صرفا در اماکن و فضاهای باز با رعایت فاصله گذاری ( از هر طرف حداقل دو متر) و حداکثر به مدت دو ساعت برگزار می شود

دستورالعمل ستاد ملی کرونا برای عزاداری محرم اعلام شد

ستاد ملی مقابله با کرونا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ضمن گرامیداشت عزاداری سید و سالار شهیدان(ع) در ماه محرم و صفر و با عنایت به شیوع گسترده کرونا در جامعه و ضرورت تلاش همه جانبه برای مقابله با این ویروس شوم بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا نکات ذیل به اطلاع عموم می رسد:

۱- براساس آخرین توصیه های سازمان بهداشت جهانی فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، موثرین ترین راه برای پیشگیری از کرونا است.

۲- هرگونه مراسم عزاداری در ماه محرم و صفر صرفا در اماکن و فضاهای باز با رعایت فاصله گذاری(از هر طرف حداقل دو متر) و حداکثر به مدت دو ساعت برگزار می شود.

۳- هرگونه جابجایی هیات و دسته روی، ممنوع است.

۴- برپایی هر نوع ایستگاه های صلواتی، توزیع نذورات و چای(موکب ها،خیمه ها،چادر و...) در تمامی استان ها و شهرستان ها ممنوع است.

۵- هرگونه پذیرائی در جریان برگزاری مراسم عزاداری ممنوع است.

۶- همچنین نذورات برابر نکات مندرج در دستورالعمل بهداشتی مرتبط، صرفا در قالب مواد غذایی خشک و یا خام برای نیازمندان توزیع شود.

۷- نذورات خاصی که امکان تغییر به دلیل مسائل شرعی را ندارد براساس دستورالعمل ابلاغی با نظر کارشناسان وزارت بهداشت طبخ، بسته بندی و با توزیع در سایر اماکن (بدون تشکیل صف و تجمع و تراکم جمعیت) صورت می گیرد.

۸- ضمن تاکید مجدد بر فاصله گذاری و استفاده از ماسک به صورت مستمر، درخواست می شود، افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای از حضور در مراسمات خودداری کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستورالعمل ستاد ملی کرونا برای عزاداری محرم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..