تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواهران منصوریان نقره داغ شدند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیته انضباطی فدراسیون ووشو به دلیل تخلفات شهربانو و سهیلا منصوریان ملی پوشان کشورمان، این ۲ ورزشکار را محکوم و جریمه کرد.

فدراسیون ووشو به همین دلیل بیانیه ای را درباره محرومیت این ۲ خواهر منتشر کرد.

بیانیه فدراسیون ووشو

۱-مطابق ماده ۲ اهداف و وظایف آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی که حفظ و صیانت از اخلاق حسنه، اسلامی و ورزشی و همچنین کوشش در جهت رسیدن به ارزش‌ها و کرامات والای انسانی در سطح جامعه ورزشی کشور و پیشگیری از برخورد‌های ناشایست است، در تاریخ ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ جلسه کمیته انضباطی فدراسیون برگزار شد. این جلسه در خصوص رسیدگی به شکایت مریم هاشمی علیه خانم‌ها شهربانو و سهیلا منصوریان و همچنین بررسی گزارشات مستند فدراسیون نسبت به تخلفات صورت گرفته از سوی شهربانو و سهیلا منصوریان در حین تمرینات در اماکن عمومی ورزشی از قبیل مجموعه ورزشی انقلاب و چیتگر و همچنین نشر و بازنشر آن در فضای مجازی و سایر موارد اعلامی؛ نظیر اظهارات خلاف واقع، افترا و توهین، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی نسبت به فعالیت‌های فدراسیون ووشوی ایران از طریق صفحات شخصی شبکه اجتماعی اینستاگرامی نامبردگان و اقدامات ضد منافع ملی و رفتار‌های خارج از شأن یک ورزشکار ملی، با حضور اعضای کمیته، طرفین شکایت و وکلای آن‌ها تشکیل گردید.

۲- اعضای کمیته انضباطی با بررسی دقیق موارد مذکور پس از استماع شکایت شاکیان و اظهارات شهربانو و سهیلا منصوریان و دفاعیات وکلای آنها؛ تخلفات نامبردگان را منطبق با بند‌های ۱، ۳ و ۵ ماده ۷ آیین نامه انضباطی مسابقات ورزشی دانسته و لذا به استناد بند ۴ ماده ۸ آئین نامه مذکور؛ شهربانو منصوریان را ۲۰ ماه و سهیلا منصوریان را با توجه به اظهار ندامت ۸ ماه محرومیت از حضور در میادین ورزشی محکوم کرده اند.

۳- این رأی در صورت اعتراض مطابق با ماده ۹ آیین نامه ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ قابل تجدید نظرخواهی و بررسی مجدد است.

۴- ضمناً برخی از اتهامات مطروحه در گزارشات واصله به فدراسیون علیه شهربانو و سهیلا منصوریان قابلیت طرح در دادسرای عمومی و فرهنگ و رسانه را دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواهران منصوریان نقره داغ شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..