تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ ارز، دلار، یورو، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه 26 مرداد 99

رخ ارز، دلار، یورو، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه 26 مرداد 99

فرادید| براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۱۰ میلیون ۲۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۱۰ میلیون تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی پنج میلیون ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته دو میلیون ۹۸۰ هزار تومان قیمت خورد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم نهصد و ۹۷ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش گذاری شد، ضمن آنکه در بازار‌های جهانی نیز هر اونس طلا ۱۹۴۵ دلار قیمت خورد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی بر این اساس قیمت خرید دلار آمریکا ۲۱,۸۰۰ (بیست و یک هزار و هشتصد تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۱,۹۰۰ (بیست و یک هزار و نهصد تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۵,۸۰۰ (بیست و پنج هزار و هشتصد تومان) و قیمت فروش یورو ۲۵,۹۰۰ (بیست و پنج هزار و نهصد تومان) است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ ارز، دلار، یورو، سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه 26 مرداد 99»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..