تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفند : چند تکه یخ در ماشین لباسشویی بگذارید تا لباستان اتو شود !

برای لباس هایی که سخت اتو می شوند ، به شما جدا توصیه می کنیم این ترفند را امتحان کنید: چند تکه مکعب یا یخ قالب در ماشین لباسشویی بگذارید تا چروک های سرسخت لباس خود را از بین ببرید. این ترفند ماشین لباسشویی خیلی راحت، کاربردی و کم خرج است!

بیشتر افراد حداقل چند بار در هفته از ماشین لباسشویی و خشکشویی خود استفاده می کنند. ماشین لباسشویی در واقع یکی از آن وسایلی است که ما اصلا نمی توانیم بدون آن زندگی کنیم! چرا دلتان نخواهد لباس های شاداب و نرم داشته باشید؟

به طور معمول ، ما فقط از خشک کن لباسشویی خود در زمانی استفاده می کنیم که می خواهیم سریع لباس های شسته شده خود را خشک کنیم. اما به نظر می رسد که این قابلیت قادر به انجام کارهای بسیار بیشتری به جز صرفاً خشک کردن لباس های شما باشد!

لباس های چروکیده یکی از آزار دهنده ترین چیزهای زندگی است؛ به خصوص اگر می خواهید خانه را ترک کنید و به مهمانی یا محل کار خود بروید. اما این چیزی نیست که بخواهید بابت آن نگران شوید.

ترفند ماشین لباسشویی

حتی اگر شما موفق باشید که بلوز ، پیراهن یا شلوار مورد علاقه خود را به درستی اتو کنید ، نمی توانید جلوی چروک شدن آن را در هر جای دیگری بگیرید. اما نیازی به وحشت کردن نیست ، زیرا ما یک ترفند جدید برای شما داریم که در زندگی شما بسیار مفید خواهد بود و باعث می شود لباس شما در عرض چند دقیقه دوباره صاف شود!

روش انجام کار:

تمام آنچه نیاز دارید لباس های چروکیده شما ، چهار تکه یخ و ماشین لباسشویی خشک‌کن محبوب شماست. خشک کن را روی گرم ترین حالت خود قرار دهید و چند مکعب یخ را داخل لگن ماشین به همراه لباس های چروکیده بیندازید. بگذارید خشک کن به مدت ۱۵ دقیقه کار کند و در همان حال، شما صبحانه خود را با خیال راحت نوش جان کنید! بعد از صرف صبحانه ، زمان آن رسیده است که پیراهن خود را از خشک کن بیرون بیاورید!

بخار حاصل از ذوب شدن تکه های یخ باعث می شود چروک لباس های شما به راحتی و به سرعت از بین بروند. بدون هیاهو ، بدون نگرانی و بدون سر و صدا!

به شما پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را هم بخوانید:

با بهترین و اصولی ترین روش اتو کشیدن پیراهن های مردانه آشنا شوید [اینفوگرافیک]

با معنای علائم شستشوی لباس ها آشنا شوید

با این ترفندها لباس های خود را مثل روز اول شان کنید

۸ راهکار از بین بردن چروک لباس ها بدون استفاده از اتو

چگونه بهترین اتو را انتخاب کنیم؟ [رپورتاژ آگهی]




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفند : چند تکه یخ در ماشین لباسشویی بگذارید تا لباستان اتو شود !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..