تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوبخت فردا دوشنبه به اردبیل سفر می کند

ساعت: 22:33 منتشر شده در مورخ: 1399/05/26 شناسه خبر: 1637546

استاندار اردبیل گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور، فردا دوشنبه به اردبیل سفر می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو عصر روز یکشنبه در جمع خبرنگارارن با اشاره به سفر روز دوشنبه رئیس برنامه و بودجه به استان اردبیل، اظهار داشت :بازدید از عملیات ریل گذاری راه آهن،  وضعیت زیرساخت های کارخانجات و آغاز اجرای مسکن روستایی از جمله برنامه های سفر آقای نوبخت به استان است.

وی افزود: همچنین برگزاری جلسه برای بررسی روند چهار خطه کردن راههای استان، با توجه به کمبودی که در این زمینه بر خلاف اقدامات انجام گرفته داریم، از دیگر برنامه های این سفر است.

استاندار اردبیل گفت: با اینکه سالانه ۵۰ الی ۶۰ کیلومتر از راههای استان چهار خطه می شود ،ولی همچنان در این زمینه نیاز به بازنگری داریم.

 بهنام جو تصریح کرد: معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، پیرو دعوت نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم استان در مجلس و استانداری، برای بررسی  روند اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور فردا به استان اردبیل سفر می کند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوبخت فردا دوشنبه به اردبیل سفر می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..