تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سویا ۲ - منچستریونایتد یک/ لوپتگی با صعود به فینال از حیثیت اسپانیا دفاع کرد

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال سویای اسپانیا و منچستریونایتد انگلیس در چارچوب مرحلهنیمه نهایی لیگ اروپا یکشنبه شب به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود نماینده اسپانیا به پایان رسید.

گل‌های این بازی را سوسو در دقیقه ۲۶ و دی یانگ ۷۸ برای سویا به ثمر رساندند و تک گل منچستر یونایتد را برونو فرناندس در دقیقه ۹ از روی نقطه پنالتی زد.

سویا تنها نماینده کشور اسپانیا در رقابت های لیگ قهرمانان و لیگ اروپا است و شاگردان لوپتگی با پیروزی مقابل شیاطین سرخ به نوعی از حیثیت فوتبال اسپانیا دفاع کردند. علاوه بر این برای اولین بار از فصل ۲۰۱۴/۱۵، هیچ تیمی از انگلستان در فینال لیگ قهرمانان اروپا با لیگ اروپا حاضر نیست.

همچنین در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی امشب (دوشنبه) تیم های شاختاردونسک و اینتر رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت تا حریف سویا در دیدار فینال مشخص شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سویا ۲ - منچستریونایتد یک/ لوپتگی با صعود به فینال از حیثیت اسپانیا دفاع کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..