تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"سالیوان" قهرمان رقا&

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در فینال رقابت‌های جهانی اسنوکر کروسبیل در کشور انگلیس، رونی سالیوان (مرد شماره ۶ جهان) با نتیجه ۱۸ بر ۸ کایرن ویلسون (مرد شماره ۸ جهان) را شکست داد و برای ششمین بار به قهرمانی در یک مسابقه جهانی رسید.

سالیوان ۴۴ سال سن دارد و با این قهرمانی پس از ری ریدون به مسن‌ترین قهرمان تاریخ اسنوکر تبدیل شد.

از نکات جالب بازی فینال حضور ۳۰۰ تماشاگر بود که پس از شیوع ویروس کرونا، اولین بار بود که یک مسابقه جهانی در سالن با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

سالیوان با این قهرمانی برنده جایزه ۵۰۰ هزار پوندی شد و تنها یک قهرمانی تا رسیدن به رکورد استفن هندری فاصله دارد. هندری با کسب ۷ عنوان قهرمانی برترین اسنوکر باز تاریخ است.

سالیوان قهرمان رقابت‌های جهانی اسنوکر شد

سالیوان پس از کسب مقام قهرمانی گفت: بسیار خوشحالم که برای ششمین بار در یک رقابت جهانی قهرمان می‌شوم. ویلسون حریف خوبی برای من بود و اعتقاد دارم او در سال‌های آینده به موفقیت‌های بزرگی می‌رسد.

سالیوان با این قهرمانی در رنکینگ جدید برترین اسنوکر باز‌ها با ۱.۱۰۱.۰۰۰ امتیاز پس از جاد ترامپ در رده دوم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"سالیوان" قهرمان رقا&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..