تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشتریان کارگزاری مفید معاملات امروز را با مشکلی عجیب آغاز کردند

صبح امروز با آغاز به کار بورس و اوراق بهادار، به‌ناگاه برخی سرمایه‌گذران و سهام‌دارانی که از زیرساخت کارگزاری مفید به‌منظور انجام معاملات استفاده می‌کنند، متوجه تغییراتی در میزان قدرت خریدشان در پنل مفید شدند. میزان قدرت خرید برخی سهام‌داران ابتدا منفی و سپس به مبلغ قبل بازگشت؛ حال‌آنکه برخی از کاربران نیز افزایش مبلغ موجودی بیش از مقدار قبل را شاهد بودند. به‌بیان‌بهتر، به میزان موجودی قدرت خرید این افراد مبلغی اضافه شده بود. کارگزاری مفید پیرو این اتفاق با انتشار بیانیه‌ای کوتاه در کانال‌های اطلاع‌رسانی خود درباره‌ی بروز مشکل منفی‌شدن قدرت خرید کاربران اظهار آگاهی کرده و از رفع شدن این مشکل خبر داد. 

روابط‌عمومی کارگزاری مفید در گفت‌وگو با زومیت به این نکته اشاره کرد که مشکل پیش‌آمده برطرف شده است. براساس اطلاعات ارائه‌شده، کارگزاری مفید به‌محض آگاهی از منفی‌شدن قدرت خرید برخی کاربران، برای اینکه سهام‌داران فرصت معامله را از دست ندهند، قدرت خرید را به حالت قبل بازگرداند. البته در‌این‌بین مبلغ قدرت خرید برخی کاربران بیش از مبلغ اولیه ثبت شد. روابط‌عمومی کارگزاری مفید اعلام کرد به‌محض آگاهی از مشکل، آن را رفع کرده است. همچنین، خاطرنشان کرد که هدف اول این کارگزاری جلوگیری از متضررشدن کاربران بوده است. 

بااین‌همه، به‌نظر می‌رسد همچنان شمار انگشت‌شماری از کاربران در این زمینه با مشکل روبه‌رو هستند. کارگزاری مفید اعلام کرده است این سهام‌داران می‌توانند در اسرع وقت با اعلام وضعیت خود به کارگزاری، مبلغ قدرت خریدشان را اصلاح کنند. البته این اولین‌باری نیست که بازار بورس و اوراق بهادار ایران با چنین مشکلی مواجه شده است؛ چراکه پیش‌از‌این نیز در سال‌های گذشته، چندین‌بار همین مشکل برای برخی سهام‌داران پیش آمده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشتریان کارگزاری مفید معاملات امروز را با مشکلی عجیب آغاز کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..