تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر متفاوت ویشکا آسایش/ نیوشا ضیغمی از حسادت برخی همکارانش می‌گوید

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۲۵ مرداد؛

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

مهدی یغمایی، خواننده موسیقی سبک پاپ کشور، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش، شعر زیبایی از حسین جنتی، شاعر معاصر ایرانی را به اشتراک گذاشت.

"قطع قلم، به قیمت نان می کنی رفیق؟
این خط و این نشان که زیان می کنی رفیق!
گیرم درین میانه به جایی رسیده ای،
گیرم که زود دکّه، دکان می کنی رفیق!
روزی که زین بگردد و بر پشتت اوفتد،
حیرت ز کار و بار جهان می کنی رفیق
تیر و کمان چو دست تو افتاد، هوش دار
" سیب " است ، یا " سر " است ، نشان می کنی رفیق!
کفاره اش ز گندم عالَم فزون تر است،
از عمر آنچه خدمت خان می کنی رفیق!
خود بستمش به سنگ لحد، مُرده توش نیست!
قبری که گریه بر سر آن می کنی رفیق!
گفتی: " گمان کنم که درست است راه من"
داری گمان چو گمشدگان می کنی رفیق!!
فردا که آفتاب حقیقت برون زند،
سر در کدام برف نهان می کنی رفیق؟!
حسین_جنتی
"

پست جدید مهدی یغمایی

پوریا پورسرخ، هنرپیشه معروف سینما و تلویزیون که این روزها مجری برنامه تلویزیونی «ایرانیش» نیز هست، با انتشار تصویری در صفحه شخصی‎اش اینطور نوشت:

"روزى كه قرار ايرانيش به سرانجام رسيد ، يك دليل محكم داشتم كه تصميمم اشتباه نيست و اون حضور يك استاد، يك رفيق و يك انسان به تمام معنا به نام محسن آزادى بود كه شك نداشتم با تمام وجود كنارمه و حواسش به من هست ...حرفه اى و روحى...
افتخار ميكنم به دوستيت و ممنونم از همه خوبى هات ...آقو
"

پوریا پورسرخ از ایرانیش میگوید

رضا بهرام، خواننده مطرح موسیقی سبک پاپ که طرفداران بسیاری نیز دارد، با به اشتراک گذاشتن پستی در اینستاگرام خبر از اتفاقات خوب و جدید داد.

اتفاقات خوب تو راهه...

جدیدترین پست رضا بهرام

ویشکا آسایش، هنرپیشه شناخته شده سینما و تلویزیون به تازگی تصویر جدید و متفاوتی از خود را در صفه اینستاگرامش منتشر کرده است.

مثلا خیلی جدی هستم

تصویر متفاوت ویشکا آسایش

سیدمحمود رضوی، از تهیه‌کنندگان شناخته شده عرصه سینما و تلویزیون، تصویری از دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) که به مناسبت نزدیک  شدن به ماه محرم با جمله‎ای ماندگار از سردار سلیمانی رونمایی شده است را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

ما ملت امام حسینیم در صفحه تهیه کننده

امیرحسین رستمی، بازیگر تلویزیون و سینما با قرار دادن تصاویری از لورل هاردی و سریال «دودکش»، این دو تصویر را به نوعی با یکدیگر مقایسه کرده و از بابت رضایتمندی مردم از تماشای این سریال ابراز خوشحال کرده است.

خوشحالی امیرحسین رستمی از رضایت مردم بابت پخش دودکش

علیرضا خمسه، هنرپیشه باسابقه و شناخته شده عرصه سینما و تلویزیون، تصویر کاملا متفاوتی از خود را در یک کله‎پزی منتشر کرد.

علیرضا خمسه در کله پزی

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما، در جدیدترین استوری اینستاگرام خود مطالبی را در ارتباط با بازیگری و آثار مخرب حسادت  نوشته است.

نیوشا ضیغمی از حسادت می‎گوید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر متفاوت ویشکا آسایش/ نیوشا ضیغمی از حسادت برخی همکارانش می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..