تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئوی معرفی GT Heritage Edition منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت فورد بعدازظهر جمعه ویدئوی کوتاهی از خودروی مورد انتظار GT Heritage Edition منتشر کرد تا معرفی مختصری را از جدیدترین خودروی خود ارائه دهد. هدف شرکت فورد از تولید این خودرو بزرگ شمردن میراث اتومبیل Ford GT40 Mk II است که در سال ۱۹۶۶ توانست موفق به دریافت جایزه ۲۴ Hours of Daytona شود.

این خودروی قدیمی در سال ۱۹۶۶ توسط کن مایلز و لوید رابی هدایت شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت سازنده، خودروی جدید فورد قرار است در روز یکشنبه به صورت رسمی معرفی شود و سپس در موزه Peterson Automotive قرار گیرد. در ویدئوی منتشر شده شرکت فورد تصاویر متعددی از خودرو Ford GT Heritage Edition سال ۲۰۲۱ را به نمایش می‌گذارد که با تصاویر لحظه‌ای GT40 قدیمی ادغام می‌شوند. 

خودروی GT Heritage Edition منتشر شد

بیشتر بخوانید

در انتهای ویدئو همچنین نوشته شده است:" Ford GT40 Heritage Edition به زودی عرضه می‌شود". این خودروی جدید قرار است یادآور سال‌های پر افتخار GT40 در دهه‌های گذشته باشد و قدرت آن را باری دیگر به نمایش بگذارد.

مدل‌های دیگر Ford GT40 Heritage Edition

مدل عرضه شده از خودروی Heritage Edition در سال ۲۰۱۷ رنگی مشابه با خودروی GT40 Mark II داشت که توسط Bruce McLaren و Chris Amon در مراسم Le Mans ۱۹۶۶ هدایت شده بود. در سال ۲۰۱۸ نیز مدل منتشر شده از این خودرو برای ادای احترام به تیم برنده Le Mans در سال ۱۹۶۷ ساخته شد که متشکل از Dan Gurney و A.J Foyt بود.

معمولا چنین نسخه‌هایی از خودروهای قدیمی مورد توجه کاربران قرار نمی‌گیرد، اما از آن جایی که اتومبیل Ford GT40 بسیار خاص و محبوب است، همیشه زمان معرفی مدل‌های جدید از آن برای طرفداران دنیای خودرو هیجان‌انگیز است. این خودروها همچنین از طراحی‌ها و رنگ‌های متفاوتی برخوردارند تا خریداران بتوانند قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئوی معرفی GT Heritage Edition منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..