تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سری ریلمی Narzo 10 به صورت رسمی معرفی شد

سری ریلمی Narzo 10 به صورت رسمی معرفی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ریلمی پس از اعلان‌های بسیار و بعد از عقب افتادن‌های زیاد مراسم معرفی گوشی‌های جدید خود، بالاخره دو گوشی سری Nazro با نام‌های Nazro 10 و Nazro 10A را به صورت رسمی معرفی کرد. این دو گوشی طی یک مراسم آنلاین رونمایی شدند که پیش از این، دو بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. Nazro 10 و Nazri 10A به طور کامل گوشی‌های جدیدی به حساب نمی‌آیند، چون این گوشی‌های در بازار هند Realme 6i و Realme C3 نام گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: عرضه سری جدید گوشی‌های ریلمی به تعویق افتاد

مشخصات گوشی Realme Nazro 10

ریلمی Nazro 10 از تراشه پردازنده Helio G80 استفاده می‌کند که با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه شده است. صفحه نمایش این گوشی ۶.۵ اینچ است که رزولوشن آن به کیفیت +HD می‌رسد. صفحه نمایش این گوشی دارای یک ناچ قطره‌ای شکل است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسل در آن قرار گرفته، در حالی که دوربین پشتی این گوشی چهارگانه است و حسگر اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل قدرت دارد.

ریلمی Narzo 10

ویژگی کلیدی دیگری که Nazro 10 دارد، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن با پورت USB-C و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی است. مرور‌های مختلف از این گوشی ثابت کرده است که باتری این دستگاه هوشمند توانایی دارد که تا ۱۸۶ ساعت شارژ دستگاه را نگه دارد و در بالاترین رده‌های دوام باتری قرار گیرد. علاوه بر این، میزان شارژ نگه داشتن باتری Narzo 10 نسبت به نسل قبل خود، ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

ریلمی Nazro 10A، مدل ارزان‌تر گوشی Nazro 10

ریلمی Nazro 10A یک گزینه مقرون به صرفه‌تر نسبت به Nazro 10 است که با تراشه پردازنده Helio G70 تولید شده است و همراه با آن حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی ارائه شده است. نمایشگر این گوشی همانند نمایشگر Nazro 10 است. دوربین پشتی این گوشی هوشمند سه‌گانه با حسگر‌های ۱۲ مگاپیکسل عریض، ۲ مگاپیکسل عمق و ۲ مگاپیکسل ماکرو است در حالی که دوربین جلوی این گوشی ۵ مگاپیکسل است. باتری این گوشی هم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد، اما پورت شارژ آن microUSB است و با استاندارد شارژ ۱۰ واتی این گوشی راشارژ می‌کند.

ریلمی Narzo 10

دیگر ویژگی‌هایی که قرار است این گوشی وجود داشته باشد شامل حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه، رادیوی اف‌ام و حافظه قابل ارتقا می‌شود. هر دو گوشی Nazro 10 و Nazro 10A به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری Relami UI کار خواهند کرد.

ریلمی Narzo 10

ریلمی فروش Nazro 10 را با رنگ‌های سبز و سفید از ۱۸ می‌با قیمت ۱۵۸ دلار و Nazri 10A را با رنگ‌های آبی و سفید و با قیمت ۱۱۲ دلار در تاریخ ۲۲ می‌عرضه می‌کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سری ریلمی Narzo 10 به صورت رسمی معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..