تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکای تنها

بزرگترین دستاورد این قطعنامه انزوا و تنهایی تاریخی آمریکا در برابر مقاومت حداکثری مردم ایران در قبال خروج قلدرانه این کشور از برجام بود. درحالیکه دونالد ترامپ رئیس جمهور قمارباز و خودکامه ایالات متحده با زیرپا گذاشتن تمامی تعهدات بین المللی کشورش اقدام به خروج از برجام کرد تا با تحریم های ظالمانه و قلدرانه، مردم ایران را در تنگنا و انزوای بین المللی قرار دهد اما درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری در تاکتیک مقاومت حداکثری باعث شد ضمن پایبندی به تعهدات و توافق بین الملل برجام، و همزمان کنار گذاشتن محدودیت های داوطلبانه در این زمینه، تهدید ناشی از خروج آمریکا از برجام به فرصت درخشانی برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد و امروز رویکرد منطقی و عقلانی و مدبرانه نظام درخصوص خروج آمریکا از برجام به سند افتخار، حقانیت،مظلومیت و اقتدار ایران در جامعه جهانی تبدیل شده است.

برجام مانند همه توافقات و معاهدات بین المللی متضمن تهدید و فرصت است و تنها ذکاوت و اتحاد و وحدت ملی می تواند فرصت های این تعهدات را به رویش های جدید و تهدیدات آن را به حداقل برساند. ایران در سایه برجام با حمایت رهبری نظام و مقاومت مجاهدانه و صبورانه مردم توانست ایالات متحده را در این خصوص به انزوا و تنهایی در مجامع بین المللی بکشاند و از میوه های برجام در راستای منافع ملی استفاده نماید در واقع ایران توانست با عقلانیت، آمریکا را در برجام به آتش بکشاند. باید توجه داشت با توجه به ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران تعهدات ایران در بستر و خاستگاه انقلاب اسلامی شکل و ماهیت می یابد و انقلابی گری نیز به معنای پایبندی به مضامین والای اخلاقی درانقلاب اسلامی است.

دور از ذهن نیست که آمریکا با این شکست، رویکرد خصمانه تری را اتخاذ کند تا سرپوشی بر این فضاحت تاریخی خود بگذارد که دقت و هوشیاری ملی و تبعیت از دستورات حکیمانه رهبر معظم انقلاب و وحدت و همدلی همه ارکان نظام می تواند توطئه های پیش رو را نیز به انبوه بلاهت های نظام اهریمنی سلطه با محوریت آمریکا و صهیونیسم تبدیل کند. امروز دولت و نیروهای نظامی و امنیتی در خط مقدم جنگ اقتصادی و امنیتی قرار دارند که حمایت و پشتیبانی از سربازان خط مقدم در هر جنگ و نبردی قاعده دینی و عقلانی برای کسب موفقیت و پیروزی به شمار می رود.
 

منتشر شده در کانال تلگرامی نویسنده

310311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکای تنها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..